• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Piggelin - har bara skrivit upp dem som har BIM denna vecka och om jag inte minns fel hade augusti i nästa (liksom mig)

Frejis - nej, så det var den "riktiga" tanten. Hoppades trots att jag vet att du inte trodde på denna gång. Fan alltså, att det ska vara så himla svårt.

Gällande mig så är det enhel vecka kvar till BIM så jag borde inte ha några symptom. Har dock mått illa hela dagen men det är nog för att det är första arbetsdagen efter semestern. Vi alla mår väl lite illa till mans när vi börjar jobba igen?

• Tinga

Piggelin - du får kanske afrofrisyr om ni borstar på i den takten varje dag framöver?!?

• Moppy

Sept - bra att du kom igång med progesteron denna cykeln. Oavsett hur det går denna ggr så är det ju bra att vara på banan. Om det nu inte blir ngt denna cykel så kan du väl ta det efter varje ÄL ett par ggr framöver? Det är ju så lätt och smidigt att ta på kvällen innan man går till sängs, så det är ju inget jobbigt direkt. Intressant att se om det hjälper! Det verkar ju lite som om du och jag haft liknande upplevelser med tidiga MF.

Piggelin - vilken färg blev det på Bugaboon?

• pirr!

Sweet eller Piggelin-
    några bra tips på sajter där man kan hitta billiga biljetter till NYC i november?

• sweetstreet

Pirr,
    jag är inte så jättebra på det där med billiga biljetter till NYC för jag flyger i stort sett alltid SAS för det är så bekvämt.... :D

Men kanske kan du testa expedia.com?? Drä brukar man kunna hitta bra biljettpriser. Och även hyrbilar o hotell till bra priser.

Är det ni som fudnerar på NYC-resa?
    Skoj isåfall!! :)
    Kanske kan man göra en "piggelin" isåfall och ses???!! :) Det hade varit jättekul!

• nenne78

ååh vad trist Frejis! Kramar om dig varmt!

Lappis, är det du, jag och augusti som är nästa veckas BIMare eller är vi fler på cykeln? det känns väldigt stabilt för att vara tre på samma. Men jag är rädd för att jag vinglar i diket, jag känner nada. Men illamående säger du, huh? *funderar och ser allsvetande ut*

Frullan! Sätt snurr på bebben nu så att han hittar ut någon gång!

Snartis! *hoppar av otålighet* KLÄM i NURÅÅÅÅ!!!!

• sweetstreet

Även Cheaptickets.com och Cheapseats.com finns ju. Och www.seat24.se

Annars kan man även kolla de olika bolagens egna hemsidor. Ibland har de ju specialerbjudanden under vissa perioder.
    De jag känner till som flyger hit är
    SAS, Iceland Air, Continental, Finnair, United Airlines, Lufthansa och Malaysian Airlines.

Priserna kan ju variera lite beroende på ifall du vill ha direktflyg eller ej. Iceland Air och Lufthansa vet jag inte flyger direkt. Tror inte Finnair gör det heller.
    Men SAS och Continental flyger direkt. Likaså Malaysian airlines.
    United vet jag inte men gissar att de flyger direkt.

• sweetstreet

Frejis, skönt att höra att du inte är under isen. :)

• sweetstreet

Nenne, så det är snart BIMdags för dig också!!! Wooooöööööuoooh!

Hoppas att det har tagit då´rå!

Helt otroligt vilka spännande veckor vi har framför oss nu plötsligt!
    Känns som alla cyklar runt med varandra!! :D
    Flera BIMare denna veckan och sedan ett gäng nästa!!! :)

• nenne78

*cyklar runt och släpper styret lite busigt* WOAAAH!! Akta!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!