Nej, kom igen nu tjejer
! Alla har vi olika förutsättningar, längd, vikt benstomme med mera. Min våg har stått still nu ett tag men jag känner mig fastare i kroppen och märker det tack vare mitt måttband.
Som jag sagt tidigare i tråden så syns det väldigt olika på vågen, man kan ha vätska i kroppen om man tex snart ska ha eller har sin mens, man dricker mer om det är varmt ute och det syns också på vågen.
Jag har hela tiden haft mitt bröllop som ett mål i min kamp om kilona men jag har börjat tänka efter.
Är det bara till bröllopet jag vill vara smal? Då kan jag lika gärna ta en pulverkur. Eller vill jag fortsätta vara smal efteråt också? Ja, då är det inget annat än träning och rätt kost som gäller.
Så jag har börjat plocka fram just de där sakerna som kommer att göra att jag minskar. Har ett par supersnygga jeans som jag inte ens får upp över rumpan, det har jag som mål att de ska passa.
Pga att jag gifter mig sent på sommaren och med en liten bebis kommer vi inte att kunna åka på bröllopsresa förrän 2008, då har jag det också som ett mål att kunna bära bikini på stranden utan att skämmas.
Vilka mål ni än har och vart ni än befinner er i livet så håll ut, det är det värt. Försök att se er framför er när ni nått ert mål. Försöka att ta in känslan i det.
Jag ska peppa er här så gott det går, ni är ju jätteduktiga som faktiskt har börjat redan och är på väg till ert nya snygga jag
!!