• lotta49

GI:are, finns ni där ute?

Hejsan!

Efter att ha läst många trådar startar jag nu min egen i hopp om att hitta fler som liksom jag nu startat med GI.

Här tänkte jag att vi kunde utbyta recept, tips och ideér samt peppa varandra.

Jag har drygt 20 kilo som jag vill bli av med och hoppas på att kunna fixa det mesta av dem till slutet av sommaren.

Så alla ni som börjat med GI, haka på här så kör vi!

• Svar på tråden GI:are, finns ni där ute?
  • nyår07

tack Lotta49!
    jo, tror vi behöver varandra!

min M2B förstår inte min ångest, han "tycker ju jag är vacker som jag är".
    :)

• lotta49

Det kommer vi alltid att vara i deras ögon

• lotta49

I dag har det varit en strålande dag. solen sken och 25 grader varmt. Perfekt när min stora dotter hade skolavslutning idag.

Helt otroligt att hon ska börja 2:an i höst, det går så himla fort. Nu ska vi bara njuta av sommaren och allt som händer. Om tre veckor sticker jag och en väninna till Bulgarien för att ladda batterierna inför sista spurten innan bröllopet.

Det ska bli så himla skönt !!

Nu ska jag snöra på mig de hederliga träningsskorna igen och ta min 45 minutare som vanligt. Ha det gott!

• 21/8-04

så sant som det var sagt! Att man mår bättre utan överflödskg alltså!
    innan jag tappa mina 16 kg så orka jag knappt spela fotboll med killarna men nu går det som en dans
    bara att kunna gå och prata samtidigt är kul. gick på vattengympa i vår men tyvärr har det uppehåll nu så man får väl hitta nåt annat som kan dra upp mig från soffan!!!
    ok att jag hänger kvar trots att jag inte är gi:are?

• lotta49

Absolut får du hänga kvar,här är alla välkomna !

• 21/8-04

tack det var tur, tips o pepp är alltid bra

• nyår07

klart, alla som är med och kämpar och stöttar är varmt välkomna!!

• nyår07

lotta49, låter härligt med Bulgarien....

• 21/8-04

Hallå girls!
    Idag känns det som gnistan har tänts igen Någon som vet nåt gott man kan göra av torskfil`e? känner inte för att bara steka o äta som vanligt

Svar på tråden GI:are, finns ni där ute?