• lotta49

GI:are, finns ni där ute?

Hejsan!

Efter att ha läst många trådar startar jag nu min egen i hopp om att hitta fler som liksom jag nu startat med GI.

Här tänkte jag att vi kunde utbyta recept, tips och ideér samt peppa varandra.

Jag har drygt 20 kilo som jag vill bli av med och hoppas på att kunna fixa det mesta av dem till slutet av sommaren.

Så alla ni som börjat med GI, haka på här så kör vi!

• Svar på tråden GI:are, finns ni där ute?
  • nyår07

vilket datum gifter ni er?

är allt annat under kontroll?

spännande, längtar tills jag har mindre än 6 veckor kvar!!
    :)

• nyår07

Du kommer att bli en vacker brud, oavsett de sista cm runt midjan!!

• nyår07

:(
    vågen står fortfarande still!

fast, jag SKA inte ge upp!! men det känns väldigt orättvist!!

• nyår07

jo, men då borde ju cm minska tycker man!!

jaja, vi får väl se hur det ser ut nästa helg istället....

*optimist*

• lotta49

Hejsan igen! Nu är man hemma efter en härlig men jobbig dag i storstan! Jag åkte upp och blev ju då fotad för FM. Det var verkligen jättekul och jag skulle lätt kunna vänja mig vid det där, hehe

Jag blev sminkad och stylad och fick sätta på mig snygga träningskläder. Sen var det bara att le in i kameran.

Det tog ungefär 1 timme så var det klart så klockan 12 klev jag ut från studion.

Dock skulle inte mitt tåg gå förrän 17.15! Så det blev 5 timmars strosande i stockholm utan tjock plånbok!

Tyvärr så regnade det och blåste och eftersom solen sken när jag lämnade min hemstad, hade jag bara ett linne med en tunn kofta under.

Detta har nu resulterat till att jag har åkt på stans kanon-förkylning så i går låg jag nerbäddad hela dagen.

Alltså ingen motion igår eller i dag. Det är jobbigt pga att jag verkligen fått flyt på mina svettiga promenader.

1 dag i veckan har jag vilo-dag från promenaderna för att vila ryggen och mina höfter. Är fortfarande lite mjuk i fogarna efter gravididteten.

Annars var det en rolig dag och jag skulle gärna göra om det!!

• lotta49

självklart hade jag ju koftan ÖVER och inte under linnet!!

• nyår07

ja jag undrade va det var för mode!!

kul, härligt att bli sminkad och stylad och känns sig glammig!!

här är det en onyttig helg. var på student igår och jag orkade inte vara duktig (eftersom ändå inget händer) så tillät mig att äta vad jag ville.

känns helt ok faktiskt, inget jättedåligt samvete, även om det gnager lite

• 21/8-04

Lotta49* här e en till som åkt på dunderförkylning

• lotta49

Det lät som en riktigt superkul kväll!!
    Ja, nu verkar det ha lossnat fullständigt. -1,3 kilo vid vägningen idag. Jag vet inte vad det är som hänt egentligen men kul är det. Den enda motionen jag får förutom att springa efter ungarna är mina promenader men tydligen så räcker det så just nu i början i alla fall.

Mitt träningsprogram skall jag börja med när jag kommer hem från min resa till Bulgarien, åker om 8 dagar, tjoho!!

Kommer väl att gå upp allting där borta men jag ska försöka tänka lite på vad jag stoppar i mig. Jag tror inte att maten är den största boven utan snarare alkoholen.

Jag älskar ju att ta en kall öl då och då och det är verkligen inte bra för midjemåttet.

Därför funderar jag på att motionera lite mer den här veckan så att man har lite extra med sig i bagaget om man säger så

Det ska bli så himla skönt att komma i väg nu när det blivit så grått och trist igen Längtar till sol och varma bad.

Hur går det för er andra??

• 21/8-04

Jodie* visst e de kul när folk säger att man blivit mindre?=)

Svar på tråden GI:are, finns ni där ute?