• lotta49

GI:are, finns ni där ute?

Hejsan!

Efter att ha läst många trådar startar jag nu min egen i hopp om att hitta fler som liksom jag nu startat med GI.

Här tänkte jag att vi kunde utbyta recept, tips och ideér samt peppa varandra.

Jag har drygt 20 kilo som jag vill bli av med och hoppas på att kunna fixa det mesta av dem till slutet av sommaren.

Så alla ni som börjat med GI, haka på här så kör vi!

• Svar på tråden GI:are, finns ni där ute?
  • lotta49

Hejsan Jodie! Hoppas din dag var riktigt bra! Skickade en hälsning till dig i fredags(startade en ny tråd) men du hann nog inte se den

www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m2416936.html

Vad bra att det inte blev en brakmiddag ändå, ett tecken på att magsäcken blivit lite mindre kanske? Heja så klart på dig när vi kämpar vidare.

Själv har jag nu en månad kvar snart till den stora dagen och jag ligger verkligen i hårdträning nu.

På Onsdag är det vägning igen och det ska bli spännande.

lite OT men du har inte en bröllopshemsida?

Lite nyfiken som man är

Ha det gott!

• nyår07

oh GRATTIS Jodie!

Hur var din dag - fantastiskt eller?

• lotta49

Hej Jodie! Åh, vad fina ni var! Du var såå himla vacker och din klänning var verkligen något alldeles extra!

Vi kommer att gifta oss den 25 augusti så det börjar närma sig rejält nu. Har hitills varit väldigt lugn och har haft allt under kontroll men nu börjar pirrigheten krypa fram.

I dag har jag varit på stan och köpt papper till festprogrammet och skall snart sätta mig med bordsplaceringen.

Och nu i helgen kommer jag att bli hippad.
    Jag vi att vi ska åka båt av något slag men sen vet jag ingenting mer så det är också lite nervöst.

Hört någonting mer om din bror?
    Läste din tråd och jag är verkligen ledsen för din skull att det blev som det blev

Skulle det vara min bror skulle jag reagerat likadant, han betyder verkligen allt för mig och skulle han inte komma på mitt bröllop skulle han liksom inte heller vara min bror längre.

Hoppas bara att ingenting har hänt bara...

• nyår07

så vackra ni var, och vilken UNDERBAR klänning!

trist med brossan :(

• nyår07

det går rätt bra här, älskar mina muffins.
    bra mellanmål så här på semestern, samt att de är så goda.

gjort två satser till enligt Kajsa Varg principen.

ute och går varje dag (de dagar det inte regnar konstant) och får kommentarer från många gällande att jag gått ned/slimmat mig!
    :)

• lotta49

Hello! ställde mig på vågen och nu står det stilla men jag ska snart ha min mens och brukar då öka 1-2 kilo bara i vätska så det är nästan mer intressant att se nästa vecka vad vågen visar.

Annars tycker jag att det funkar bra, äter ordentligt inget onödigt dricker mycket vatten och rör på mig varje dag.

Har insett att jag inte kan göra så mycket mer egentligen utan får helt enkelt lita på min kropp.

Kan åtminstone glädja mig med att jag har tappat 2 kilo sen klänningen kom så förhoppningsvis kommer den väl inte att sitta som ett korvskinn.

Kul att du kommit igång igen Jodie nu är det nya friska tag.

Varför inte skriva upp våra mål?

Vi behöver inte skriva vad vi väger utan så här kanske?

Lotta49
    målvikt: 60 kg
    minus sedan start: -7 kilo

och sen skriver vi typ "viktnedgång denna vecka" och spikar en vägdag vi alla väger oss på .

Vad tror ni om det?

Så kan vi peppa varann ordentligt och verkligen komma igång nu.

• nyår07

**snart brud**
    målvikt: 58 kg
    minus sedan start: -5,2 kilo

• Juni2008

Juni2008

Målvikt 60kg
    Minus sedan start -5 kg

• nyår07

jag föreslår lördagar, då man har sovmorgon och inte behöver stressa iväg till jobb (iaf inte jag).

• lotta49

Jag röstar nog för onsdagar.
    Jag är en sån där människa som alltid lyckas slarva på helgen, gärna när det vankas fredagsmys t ex så att kliva upp på vågen på lördagen känns sådär.

Men jag röstar gärna, onsdag eller lördag brudar?

Svar på tråden GI:are, finns ni där ute?