• lotta49

GI:are, finns ni där ute?

Hejsan!

Efter att ha läst många trådar startar jag nu min egen i hopp om att hitta fler som liksom jag nu startat med GI.

Här tänkte jag att vi kunde utbyta recept, tips och ideér samt peppa varandra.

Jag har drygt 20 kilo som jag vill bli av med och hoppas på att kunna fixa det mesta av dem till slutet av sommaren.

Så alla ni som börjat med GI, haka på här så kör vi!

• Svar på tråden GI:are, finns ni där ute?
  • lotta49

Japp, situps får det bli. Jag har även börjat göra armhävningar fast på knä för att få bort lite av gädd-hänget till dagen D.

Har en klänning med smala axelband så då vill man ju se lite slimmad ut

I kväll kommer det att bli en power walk på 60 minuter, har laddat Ipoden med ny musik.

Sen har min bror köpt ett hemmagym så jag tänkte gå till honom köra där och sen promenera hem. Det är närmre än gymmet och samtidigt får jag mig en runda motion.

Det borde jag hinna med.

• lotta49

Glömde lägga till att jag tänkte göra så VARJE kväll med motionen.

• lotta49

Ja men det är ju kanon det med. Sen måste du ju ändå ta det liite lugnare eftersom du kör ren kur med nutrilett, eller hur?

Och situps funkar ju det med!

• lotta49

Ja, luft och VATTEN brukar vara kanon mot h-värk!

Själv ska jag också gå ut nu!

Vi hörs snart igen!

• lotta49

Ja visst är det orättvist?

Får man fråga vad det var för parfym du har köpt?

• jenko

Har inte vart inne här på några dar nu, så jag ska läsa igenom snart..

Jag har inte ätit nån pasta, potatis, ris eller bröd sen jag började, men jag märker ingen skillnad alls. Tycker jag är precis lika fet som jag alltid vart.

Man får ju inte äta mackor, men gäller det knäckebröd också? Det är ju bröd, jag vet Men jag har fått för mig att det är mer mjöl i mjuka mackor. Men det kanske är helt fel?!

• lotta49

I morgon är det vägning....spännande!

• lotta49

Gött det lät som vi säger här där jag bor.

Själv är min "prov-tårta" till vårt bröllop redan uppäten

Dock har m2b redan ätit ungefär 70 % och sedan har jag bjudit övriga som varit här.

Lycka till med tårt-fixandet nu börjar det väl närma sig på allvar va?

Hoppas du hänger kvar här en stund till efter bröllopet annars blir det ju ledsamt ju

Sov så gott så hörs vi säkert i morgon!

• lotta49

Och så stod man öga mot öga med vågen i morse, det var riktigt nervöst faktiskt!

Men vågen visade - 0,6 kg så jag måste ju vara liite nöjd i alla fall.

Tog nya friska tag i söndags och det har faktiskt hjälpt mig. Har rört på mig alla dagar utom i går i minst 1 timme, druckit litervis med vatten och ätit på hyfsat samma tider.

Så nu har jag 38 dagar på mig att tappa 6 kilo men det SKA gå!!

Heja,heja ni andra!!

Svar på tråden GI:are, finns ni där ute?