• lotta49

GI:are, finns ni där ute?

Hejsan!

Efter att ha läst många trådar startar jag nu min egen i hopp om att hitta fler som liksom jag nu startat med GI.

Här tänkte jag att vi kunde utbyta recept, tips och ideér samt peppa varandra.

Jag har drygt 20 kilo som jag vill bli av med och hoppas på att kunna fixa det mesta av dem till slutet av sommaren.

Så alla ni som börjat med GI, haka på här så kör vi!

• Svar på tråden GI:are, finns ni där ute?
  • nyår07

Vilken härlig hippa, så annorlunda med brandmanstestet!!
    Trist bara med missförståndet mellan din M2B och tärnorna - men det är ju trots allt inte det vare sig han eller du kommer att minnas i efterhand!!
    :)

• lotta49

Hallå! Nu är jag äntligen tillbaka från en helt underbar vecka på Sunny Beach, Bulgarien. Det var verkligen superskönt att få åka i väg på en "vila-upp-mig-innan-bröllopet" resa.

Har verkligen unnat mig den här veckan så jag var lite nervös över vad vågen skulle visa. Döm om min förvåning när vågen visar +0,1 kilo!!

Så nu har jag totalt tappat lite drygt 4 kilo på 4 veckor och det känns väldigt kul.

Som grädden på moset kom min efterlängtade klänning från Kanacca och den är helt underbar!! Så himla snygg och den sitter perfekt. Äntligen är flera månaders letande över.

Hoppas det går bra för er andra med vikten.

Du verkar ha haft en riktigt rolig hippa Jodie!

• lotta49

Heja,heja Jodie, du ska se att du fixar det!

Skönt att alla verkar vara sams igen

• lotta49

Tack, ja jag är förvånad. Men samtidigt har jag insett att det inte är så bra ändå för eftersom vågen inte visade någon speciell ökning så har jag börjat slarva.

Får för mig att jag kan äta typ allting nu och ändå gå ner i vikt och det är ju inte riktigt sant. Denna vecka har jag dessutom åkt på en dunder-förkylning( du vet från varmt till kallt) så jag har varit som en snorig zombie sen jag kom hem.

Inte orkat med någon motion med andra ord.

Börjar känna lite panik för jag vill verkligen ha tappat några extrakilon till innan bröllopet. Det jag irriterar mig mest på nu är mina armar och mitt gäddhäng, ser inte snyggt ut i klänningen.

Tips på bra övningar förutom armhävningar mottages tacksamt!

• lotta49

Ja, kanske. Provade camebridge men min kropp reagerade helt knäppt med frossa, diarré och gud vet vad.
    Nutrilett smakar usch tycker jag. Herbalife har jag testat tidigare och tappat en del med men jag vill inte köpa en hel serie med pulver,tabletter etc.

Ska kolla några veckor innan bröllopet om det går att få köpa bara pulvret eftersom det smakade gott och funkade bra på mig.

Hur går det annars för dig? Är det nutrilett du använder? Hur många kilon har du tappat hitills?

Tack för tipset på armövningarna, det får bli saftflaskor tror jag *ler*

• 21/8-04

Hejhej!
    jodie: finns det soppor i Nutrilett-serien??? Eller det är nåt annat märke?

• nyår07

lotta49 - låter härligt med semester - hade behövts här med. Veckan du var borta hade vi bara regn, regn och åter regn...

Kul att du inte gick upp, och att du nu är motiverad att kämpa vidare.

• jenko

Hej!
    Jag har också en del att gå ner, närmare bestämt ca 6 kg. Kanske inte låter så mycket, men har redan gått ner 14 kg, så de här sista sitter ganska hårt.
    Tycker att Gi har mycket god mat och verkar bra, men jag är inte så jätteinsatt i det.
    Vilka saker är det man inte får äta?

• nyår07

Jodie - VAD KUL!! Grattis - lycka till hos sömmerskan, och berätta hur det går för oss....
    :)

Svar på tråden GI:are, finns ni där ute?