• lotta49

GI:are, finns ni där ute?

Hejsan!

Efter att ha läst många trådar startar jag nu min egen i hopp om att hitta fler som liksom jag nu startat med GI.

Här tänkte jag att vi kunde utbyta recept, tips och ideér samt peppa varandra.

Jag har drygt 20 kilo som jag vill bli av med och hoppas på att kunna fixa det mesta av dem till slutet av sommaren.

Så alla ni som börjat med GI, haka på här så kör vi!

• Svar på tråden GI:are, finns ni där ute?
  • lotta49

Apropå brorsor så har min börjat träna på gymet jag har kort till så jag funderar på om jag kanske kan haka på där.

• nyår07

absolut, gör det!
    alltid lättare med någon att gå med - som peppar en att fälja med etc.

• lotta49

Förresten, hur går det med kilon och centrimetrar för er alla? Som sagt väg och mätdag på onsdag men jag kan skriva in vad jag ligger på just nu.
    (frivilligt så klart)

lotta49
    Vikt: 83,2 kg
    Midjemått: 102 cm

• nyår07

Jodie - vad duktig du är! Vi peppar dig att orka ta din promenad.

Själv blir det cykling (igen), men idag ska jag ut och cykla. Annars blir det oftast motionscykel inne.
    Tänkte ta en tur på 3 mil nu på morgonen.

• nyår07

Ok, mina mått är lägre än era, men jag har kämpat i många år för att få ned dem.

Senast var det 64,5kg och 72cm i midjan.

• nyår07

så var dagens motion avklarad, så skönt!

Underbart väder ute, även om det blåste lite så det var jobbigt att cykla (fast det är ju egentligen bara bra...)

Ha en skön lördag vänner!
    :)

• lotta49

Vad hurtiga och duktiga ni är! Själv var jag ute med min kusin och gick i morse men hon går i en helt annan takt än jag så jag tänkte ta en extrapromis om en stund.

Vi ska ju på värsta 40-kalaset i kväll med grillbuffe och fri dryck så jag måste ha motion med mig i bagaget om jag skall lyckas.

Och så om inte det vore nog så ska vi ha kalas för min stora tös i morgon så det blir också tufft. Oj oj oj, hur ska det gå??

OBS! Just nu har vi 30 grader varmt här..

• nyår07

varmt här också, fast iklädd endast bikini med en vattenflaska i handen är det härligt!!

jobbar på solbrännan här!!

ska också bort ikväll, men man måste få unna sig ibland. särskilt som vi motionerar regelbundet.

• lotta49

Absolut måste vi unna oss i bland, bara det inte blir allt för ofta

Sen ska man inte glömma att vi faktiskt svettas bort en massa överflöd också

Nej, nu ska vi snart i väg så ha det så gott i värmen så återkommer jag snart om hur det gått för mig!

• nyår07

det är så varmt idag....man orkar inget!!
    inte ens att äta!

blev dock cykling imorse, samt lite ikväll!

Svar på tråden GI:are, finns ni där ute?