GI:are, finns ni där ute?
jag e ingen gi-medlem men min våg har oxå bestämt sig för att stå still...
tyvärr kan jag inte ens peppa mig själv
men du har ju ett bröllop framför dig som skulle kunna hjälpa
jag e ingen gi-medlem men min våg har oxå bestämt sig för att stå still...
tyvärr kan jag inte ens peppa mig själv
men du har ju ett bröllop framför dig som skulle kunna hjälpa
kanske vill vara på ett visst sätt på din dag?
eller komma i speciell klänning?
Själv lyckades inte jag till min stora dag, det var som kroppen sa nej nej nej!!
2år senare gick det bra, fram tills nu=(
lotta49-
absolut, du har så rätt.
men allting går ju lättare om man har ett mål...jag hade innan som mål att jag skulle komma i mannens jeans, nu kan jag det, o blir över!
Nu måste jag bara komma på nåt nytt o de e ente lätt, måste va så jag kan kolla...
jag har en lillsyster, det syns inte på henne att hon fått 3 barn
Hon e en sån som kan stoppa i sig allt utan att det syns, hennes problem e tvärtemot mitt, hon vill gå upp i vikt men kan inte...svårt de där...
så sant som det var sagt! Att man mår bättre utan överflödskg alltså!
innan jag tappa mina 16 kg så orka jag knappt spela fotboll med killarna men nu går det som en dans
bara att kunna gå och prata samtidigt är kul. gick på vattengympa i vår men tyvärr har det uppehåll nu så man får väl hitta nåt annat som kan dra upp mig från soffan!!!
ok att jag hänger kvar trots att jag inte är gi:are?
tack det var tur, tips o pepp är alltid bra
Hallå girls!
Idag känns det som gnistan har tänts igen Någon som vet nåt gott man kan göra av torskfil`e? känner inte för att bara steka o äta som vanligt
Tack för tipsen! det låter jättegott båda två tyvärr blev det ändrade planer men ska testa en annan gång
säkert e de nyttiga oxå?
**snartbrud**
Kul för dig att du nu känner o ser att det visst händer nåt!
Nåt bra tips på hur man lär sig sin stl vet jag inte. Jag har samma problem- plockar till mig en massa plagg o får sen kila ut o hämta mindre...
Titta på typ 10 år gamla kort-så smal o då tyckte jag att jag var tjock! Snacka om att se snett på sig själv hahaha
Lotta49- hur går det med kilona?
Själv hoppar jag på nutrileetkur på måndag, med hopp om att få en kick iallafall, så man pallar fortsätta.
Har fortfarande 6-7 kg jag vill ha bort
long time no seen... har idag börjat med min nutrilett, får se hur det går denna gången...änså länge inte ramlat i "sugenfällan"
Lotta49-kul att det går ner för dig
Själv är snart dag 2 över o det har gått bra ida me Kan tänka att värmen gör mig mindre hungrig o mer törstig...
Lotta49* här e en till som åkt på dunderförkylning
Jodie* visst e de kul när folk säger att man blivit mindre?=)
Hejhej!
jodie: finns det soppor i Nutrilett-serien??? Eller det är nåt annat märke?