25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
A n n i s e n: ja man vill så gärna att allt ska flyta på!
Nattson: man får hoppas på det, detta lugnar ju inte mina nerver precis *s*
Kul med lite smink och skönhetsartiklar i övrigt, lite skojjigt o se reaktionen på din kollega bara! Ha ha!
Va fint programmet var, har ni gjort monogrammet själva? Och kudden jättesöt, duktigt!!
Tack, momogrammet är gjort av en tjej här på BT. Jag försökte göra ett eget men det blev inte alls bra.
Nattson: ahaa! det var jättefint iallafall! Det ser ut som ni har nå silvrigt papper va?
ååh, vill göra mina också - men väntar på besked huruvida de blir med catering. Vissa gör ju inte allt man ber om, och de kan bli ändringar. Sen är själva vigseldelen inte klar ännu, ska skriva in en dikt vigselförrättaren ska läsa upp - den har vi inte bestämt ännu. Och så är vi ju inte fortfarande säkra på vem av solisterna det blir, de namnen vill man ju också ha med.
Madlin, japp det är silver papper från panduro. Vi var lite oroliga för att skrivaren inte skulle ta det men det gick bra!
Nattson: lite annorlunda iallafall, kul o sticka ut lite med. Stod o velade mellan silverpapper eller nån grå nyans, föll på den sistnämda.
Nattson- Va duktig du är!!
Jag har varit o shoppat lite idag. Skjorta till vår son, strumpbyxor till dottern + kusin, så nu är deras kläder HELT klara:) Har köpt papper till vigselprogrammen. O så har jag lagt undan underkläder till mig tills jag får lön;) sååå snygga *glad*
Föresten, någon som vet hur man delar upp ett stående papper (på datorn) måste man tabba eller hur gör man???
satt o kollade på Rachael Ray tvshow imorse o fick se värsta grejen om man får ont i fötterna av högklackade skor. Gå in här o kolla: www.footpetals.com/cgi-bin/footpetals/prod.html%20Kushionz
jag köpte ett par silvriga på ebay.com. Ska tydligen vara jätte skönt för fötterna, hoppas det funkar för jag lär behöva det till mina bröllopsskor :)
Tack Malin! Jag har inte köpt underkläder än, men vet vilka jag vill ha. Så nästa vecka tänkte jag lägga undan dem tills lönen kommer!
Kluddan de ser jätte sköna ut!
Malin johansson: fixa upp två spalter så slipper du tabbandet! :)
Ni som ska ha solister? Vad betalar ni och vad får ni för priset?
Är lite småsugen på att välja en duktig sångare som har med sig en kompis som kompar honom. En låt, ett antal tusenlappar senare.