25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
A n n i s e n:
Nepp, inte fått några napp ännu. Ska åka förbi en catering efter lunch o kolla iallafall. Vissa är svåra och nå, andra har semesterstängt för tillfället.
Haha, bara massa emot oss just nu. Först solisten som hoppade av (letar fortfarande), sedan cateringen och nu verkar det som om våra långväga gästers bokade rum - inte längre är bokade av oss utan av en större grupp som kommer på konferens den helgen.
Orkar inte ens bråka med dom! :/
Bara det att de är de enda som ligger relativt nära bröllopsfesten, så gästerna slipper beställa taxi för att gå o lägga sig.
Madlin: vilken osis du verkar ha. bor ni i Sthlms området? Tänkte på cateringen. OM du gör det så kan jag rekommendera Jarla fest www.jarlafest.se
De är kanon trevliga har samarbetat med dem länge på jobbet och även på nyårsfest resp bröllop.
Solist kanske jag också kan hjälpa till med. En kompis till mig ska sjunga på vårt bröllop....
Säg till om jga kan hjälpa till
Pillisen: tyvärr bor vi en bra bit från Stockholm (20-25 mil?)
Men JÄTTESNÄLLT av dig ändå! *värmer i hjärtat*
Solisten har vi halvt om halvt på G, la ut en tråd för någon dag sen här och fått massor av mail. Sen även haft kontakt med Johannes Kotschy och även han kan rycka in som det ser ut nu.
Just nu är det cateringen och login som strular mest för tillfället.
Vart ska festen hållas? Har en hel del catering kontakter via jobbet
Pillisen: södra Dalarna, Avesta iallafall. Jag har mailat diverse cateringföretag runt om här med buffémenyn så man kunde få några priser på det. En har iallafall svarat och skulle återkomma med prisuppgift. Resten verkar inte titta sina inboxar så får ta och ringa runt istället. Vore ju så mycket enklare o få svar på mailen istället för att rabbla upp menyn för varje catering om de nu kan den dagen.
ja det är klart. Hoppas det löser sig..
madlin
himla trist att de strular.
Visst är det skönt att maila, det e ju så mkt teleonsamtal att ringa ändå..
åh Madlin, hoppas att du får tag i en bra catering firma snart och att allt annat ordnar sig också så att ni hinner ta det lite lugnt innan bröllopet!
Igår på lunchen gick jag in till en smink affär och skulle köpa smink. Det slutade med att jag kom ut med en fest make och nytt smink Jag hade inget smink innan så min kollega som jag delar rum med på jobbet hajade till när jag kom tillbaka. Det var ganska stor skillnad. Även om jag tyckte att det var för mörkt så var det ganska fint. På kvällen så bytte jag två färger till lite ljusare. Var även inne på the body shop och köpte två body butter och en scrub
Här är länkar till vår hemsida ifall ni vill se hur ringkudden och vigselprogrammet ser ut
www.ohlsen.se/wedding/vigselprogram.jpg
www.ohlsen.se/wedding/kudde.jpg