• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Noomi

Annisen
    Ja, jag ska lägga ut bilder... men det kanske inte blir förrens efter ett par veckor när vi är tillbaks från bröllopsresan.

Yes, Dirty Dancin ska vi ge oss på. Jag är väl ok på att dansa och O är riktigt bra, så det ska nog lösa sig. Men jag är lite orolig för att vi inte ens ska komma intill varandra pga klänningen. :D

• Malin johansson

Heej! Nu har vi också bestämt oss för att dans tryckare ist för vals. min blivande blev väldigt lättad;) Jag har bokat glasen idag som vi ska hyra. Måste börja med bordsplaceringen o vigselprogrammen...

• Linda Brud0708

Hej!
    Är det någon av er som har tips på någon parfym som lukar gott?
    Var inne och kollade i en affär men det finns så mycket dofter så jag visste inte var jag skulle börja och gick ut igen.. hehe

• Nattson

Linda jag har också börjat spana efte en ny perfym men det är svårt när man väl står där i en perfym affär

Annisen och Noomi, vem ska läsa upp postogrammen för er blivande? Är det toastmastern? Jag sitter och snickrar på ett tal till N men jag kastas mellan " det är klart jag ska hålla tal" till " nä jag ramar in texten i en fin ram och ger det till honom" Men det vore helt klart cool om jag skulle klara att hålla ett tal.

Noomi, är lite avis på dig som har en sambo som kan dansa. Jag älskar att dansa Men N kan verkligen inte hålla takten till en låt och är lika smidig som ett kylskåp. Vet inte hur många ggr jag tittat på Dirty Dancing och velat dansa så... Jag vet inte riktigt hur vi ska dansa men det lutar åt en tryckare tror jag.

• Noomi

Nattson
    Om jag hittar nåt bra så blir det toastmadamen som läser upp det. Skulle egentligen vilja hålla ett tal själv, men jag tror det skulle bli för påfrestande.
    Ja, jag har tur som har en dansant sambo. Han tycker dessutom om att showa och bjuda på sig själv, så det blir nog jättebra.
    Vad säger din sambo då, vill han försöka sig på nåt annat, vill han dansa tryckare eller vill han inte alls?

• Nattson

Noomi, han vill dansa och att showa är inget problem för honom heller. Men just pardans då han ska leda och snurra runt mig är en mindre hälsorisk för min del
    Vi har testat lite bugg hemma och han slänger med armarna så att mina leder skulle behöva vara ca 10cm gummiband för att kunna följa med he he. Skickade just ett meddelande till honom att vi måste börja träna lite dans och han svarar Japps... så vi får se vad vi får till

• Noomi

Men kör nåt där du slipper riskera att krossas då. ;) Typ Pulp Ficion:

• A n n i s e n  25/8-07

Nattson
    Toastmaster får läsa upp postogrammet, jag kommer inte fixa att göra det själv.

Svar på tråden 25/8 2007 del3