• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • A n n i s e n  25/8-07

Noomi

Trevligt att få paket
    japp borden på ytterkanten är kortare..

Ringde systemet i dag och la in beställning på en heldel trevliga starkvaraor Vi ska hämta det v.33...

• MrsRose

I vilket program på datorn gör ni bordsplaceringen? Jag får inte till det riktigt här på BT. Ska ni döpa borden till något särskilt. Kunde ju vara kul med namn som relaterar till oss. Fler saker att fundera över...

• A n n i s e n  25/8-07

Vi har inte fört in bordplaceringen ännu, ska göra det nästa helg..jag behöver också lite tips om detta...

• A n n i s e n  25/8-07

Vilken tid tänker ni åka från festen?

• madlin

Idag blev det bröllopsshopping - dukar, organzaband, papper till programmen, underkläder (är dock lite skeptisk ännu, får se om jag är nöjd sen), spiralböcker med tomma blad (en till morgongåva och en till gästbok).. Ja vad mer? Var ju mycket mer som köptes. Det enda ickebröllop jag köpte var en top, ha ha!

Bordsplaceringen kommer vi göra själva i Photoshop, men har inte börjat ännu - tänkte fixa det nästa vecka då OSA gått ut.

När vi åker från festen? Sent! Vi vill ju vara med på festen! Så framåt 1-2-3 kanske?

Kvar att inhandla, grå slips (inga mönster) vart hittar jag det? Dressman har INTE. Sambons underkläder, ev. jag underkläder. Mer papper till programmen. Och några till dukar då vi åkte förbi lokalen idag, då var de några där som möblerade till begravningskaffe - så vi frågade försiktigt om vi fick komma in och mäta borden. Tur de, annars har nog dukarna varit slut när vi kollat upp måtten.

• MrsRose

Vi kommer nog att åka från festen vid 01.30. Vi får bara vara kvar i lokalen till 02.00, så då får man ju ändå ut maximalt. Har oxå shoppat lite idag. Köpte ett vitt paraply i förebyggande syfte!

• A n n i s e n  25/8-07

madlin
    Det finns ställen på nätet att kolla efter slips. Till marskalkerna handlade jag på www.slipsladan.se.

• madlin

A n n i s e n 25/8-07: tack för tipset!

• A n n i s e n  25/8-07

madlin
    hittade du nån slips?

Har ringt till stället där vi ska tillbringa bröllpsnatten i dag och fått veta vilket rum vi ska smyga upp till när vi kommer
    Ska ni tillbringa natten på hotell eller hemma?

• madlin

A n n i s e n 25/8-07: ja fast på en annan slipssida dock. På slipslådan fanns de bara mönstrade i den grå vi tänkt oss. Så nu fick jag 3 slipsar till priset av 2 - så borde iallafall nån grå nyans passa tänkte jag.

Vi vet inte alls var vi hamnar faktiskt! Det är svärföräldrarna som kommer ordna boende för natten hemligt, så den som lever får se. Jag tror vi kommer hamna på en herrgård som ligger längs dalälven, men vi får se! Hade tänkt att vi skulle mysa till det här hemma istället, men svärmor ville prompt hitta på bus :)

Svar på tråden 25/8 2007 del3