25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Noomi, lite så är det för oss... Vi vet att en familj inte har fått inbjudan. Men de andra verkar ha fått. Det är så knepigt att inte veta!! Det får väl bli så att vi också mailar och kollar om inbjudningarna kommit fram!
Jag visade mina skor för min m2b och han tyckte att de var jätte fina Vi pratade också om ringar, hans kläder, hindersprövning, namnbyte osv... Usch han har jobbat så mycket sista tiden så det är nästan så att jag får boka tid med honom för att hinna prata. Men om ca 2v verkar det som om det ska lätta lite på hans jobb och då ska vi fixa ringarna och hans kläder!
Nattson
Det är så himla störande! Hur kan de ha kommit bort liksom?
Jag har skrivit ihop ett mail som sambon ska skicka ikväll när han har fyllt på med adresserna till "hans" gäster. Får se om vi får reda på fler bortsprungna adresser då.
Appropå skor så har mina jag ska ha blivit lite smutsiga. Kan man lämna in dem till en kemtvätt tror ni?
Det borde finnas någon typ av tvätt även för skor! Jag har mina i kartongen och där får de nog ligga tills dagen kommer känner jag mig slälv rätt så provar jag dem och sen snubblar eller nåt så jag skrapar upp framme vid tån eller klacken.. Det skulle vara så typiskt mig! ha ha
Nattson - ja, jag får väl gå och rådfråga nånstans.
Typiskt mig var det också, begriper inte hur de kunde bli så skitiga. :D
Igår mailade jag den präst som vi antagligen kommer att ha. Frågade om vigsel samtal osv... Det ska bli spännande att se vad och när han svarar!
Vart är alla andra!!! Hoppas att ni hittar hit!!!
Jag är här!
Allt är under kontroll hos oss, skönt att ha iväg inbjudningarna. Det är rättså lugnt med planeringen just nu, vilket är skönt. Man får inte snöa in för mycket!
(Lättare sagt än gjort, jag vet )
Haha, jag har snöat in totalt den här veckan! Är hemma hos föräldrarna så bröllopsplanering är typ det enda jag sysslar med på dagarna. :D
;o) och Noomi, Känner igen det där med att snöa in och oviljan till att snöa in för mycket
Hemma hos mamma så pratar hon massor om bröllopet. Jag var hemma hos min bästa kompis över valborg och hon pratade också mycket om bröllopet medans jag ville prata om deras lilla bebis... ha ha. Men jag är jätte glad för att alla vill engagera sig så mycket och frågar hur vi vill ha det. Min sambos mamma har en tendens att planera åt oss. Men nu har vi sagt till några gånger på skarpen så det kommer nog att bli bra!
I bland blir det lite väl intensivt med bröllopsplanerandet.. och då är det så jäkla skönt att prata om annat men vänner o familj är ju så snälla och engagerade och vill prata bröllop "hela" tiden...jätte kul men i bland e det så skönt att surra om nåt annat istället