• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • madlin

Vi har ju nämligen inte skickat ut våra inbjudningar ännu, men ska - nu onsdag/torsdag. Vi har ju haft problem med catering o lokal så vi fått bytt datum hit o dit. Men nu är det klart o vi har ju datumet. Så därav min fråga om OSA .

Tycker ni de är för kort att skicka ut dom nu i veckan och ha OSA 15 Juli? Hade först tänkt till den 1/8 - cateringen behöver inte veta klart hur många vi blir förrän 2-3 veckor innan.

Brud0708: vi kommer bjuda 35-40 personer totalt. Litet bröllop här för vi beslutade att gifta oss i "sista minuten" - hade planer att gifta oss 080808 först. Så vi har inte hunnit sparat ihop det vi tänkt oss och vi vägrar låna ;)

• Linda Brud0708

madlin

Tycker inte att det är för kort tid. Vi har OSA 15 juli :) och det var inte så längesen vi skickade ut våra inbjudningskort. Nu i efterhand hade det varit bättre med OSA 1 juli. Både för min nyfikenhet och för planeringens skull. Bordsplaceringen lär ju ta sin lilla tid!

• novali

Vi har skickat våra inbjudningar och har osa 25 juli!

Vi skickade nog våra lite väl tidigt, men det kändes bäst för oss.

• novali

Ångrar bara att jag inte satte osa datum tidigare, för de flesta har sagt att de ska komma men de har inte osat till värdinnan...:(

• Louise77

Vi skickade våra förra veckan, och har osa 1/7. De flesta vet ju ganska långt i förväg om de kan eller inte, lika bra att få in deras små svar så man har tid på sig med de sista planerna!

• madlin

Tack för era svar, då blir det OSA den 15 Juli helt enkelt - då har man ju 5 veckor drygt till bröllopsdagen.

• 2007 Bröllop

Vad bra att jag hittade den nya tråden. Läser den ofta, men har bara skrivit ibland...

• Theresekarlsson

Jag skrev OSA den 20 juli.....har fått 2 svar bara...det var av mina föräldrar & mina svärföräldrar ....haha

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Vi skrev osa 15 juli

• madlin

2007 Bröllop: va bra att du hittade tillbaka! Själv är jag rätt ny här så har aldrig skrivit i den första tråden.

Theresekarlsson: wow! haha - de kommer nog droppa in OSA i slutändan ska du se - men rätt komiskt ändå ;)

Svar på tråden 25/8 2007 del3