25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Vi har ju nämligen inte skickat ut våra inbjudningar ännu, men ska - nu onsdag/torsdag. Vi har ju haft problem med catering o lokal så vi fått bytt datum hit o dit. Men nu är det klart o vi har ju datumet. Så därav min fråga om OSA .
Tycker ni de är för kort att skicka ut dom nu i veckan och ha OSA 15 Juli? Hade först tänkt till den 1/8 - cateringen behöver inte veta klart hur många vi blir förrän 2-3 veckor innan.
Brud0708: vi kommer bjuda 35-40 personer totalt. Litet bröllop här för vi beslutade att gifta oss i "sista minuten" - hade planer att gifta oss 080808 först. Så vi har inte hunnit sparat ihop det vi tänkt oss och vi vägrar låna ;)
madlin
Tycker inte att det är för kort tid. Vi har OSA 15 juli :) och det var inte så längesen vi skickade ut våra inbjudningskort. Nu i efterhand hade det varit bättre med OSA 1 juli. Både för min nyfikenhet och för planeringens skull. Bordsplaceringen lär ju ta sin lilla tid!
Vi har skickat våra inbjudningar och har osa 25 juli!
Vi skickade nog våra lite väl tidigt, men det kändes bäst för oss.
Ångrar bara att jag inte satte osa datum tidigare, för de flesta har sagt att de ska komma men de har inte osat till värdinnan...:(
Vi skickade våra förra veckan, och har osa 1/7. De flesta vet ju ganska långt i förväg om de kan eller inte, lika bra att få in deras små svar så man har tid på sig med de sista planerna!
Tack för era svar, då blir det OSA den 15 Juli helt enkelt - då har man ju 5 veckor drygt till bröllopsdagen.
Vad bra att jag hittade den nya tråden. Läser den ofta, men har bara skrivit ibland...
Jag skrev OSA den 20 juli.....har fått 2 svar bara...det var av mina föräldrar & mina svärföräldrar ....haha
Vi skrev osa 15 juli
2007 Bröllop: va bra att du hittade tillbaka! Själv är jag rätt ny här så har aldrig skrivit i den första tråden.
Theresekarlsson: wow! haha - de kommer nog droppa in OSA i slutändan ska du se - men rätt komiskt ändå ;)