• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Linda Brud0708

Vi ska dansa brudvals. Men är verkligen inte bra på det. Har övat lite med mina föräldrar men det går sådär bra :)

Har ringt och pratat med en dansskola så vi ska nog dit och ta en lektion.
    Lektionen varade bara en halvtimme och sen är det bara att fortsätta träna hemma :)

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Jag är lite skeptisk till valsen samtidigt vill jag nog ändå att vi kör en vals ...Blivande mannen tycker inte att vi tvunget behöver dansa eftrsom jag är kluven till det hela, så egentligen kan vi ju skippa den men men

• madlin

Har ni funderat över någon låt att dansa till då? :)

• Theresekarlsson

vi ska nog inte dansa vals, det är inte "vi"....vi ska nog bara dansa en gammal hederlig "tryckare" till någon romantisk låt.....haha

Egentligen är det inte "vi" heller med vals...har lite svårt att se hela scenariot framför mig där vi dansar inför gästerna
    äsch, man kanske skulle skippa hela grejjen...

• Theresekarlsson

Vi har inte direkt pratat om det men jag är säker på att min blivande inte har lust att dansa framför alla.....vi får ta det som det kommer.... får höra lite med vår DJ vad han ska ha för musik o så tror jag...

• Stina augusti

Jag tycker det kan vara rätt fint att köra vals till "Rönnerdal", "I roslagens famn" eller någon annan typ Evert Taube-låt... Då blir det inte så pretto, men går ändå i valstakt... Och så är det lite somrigt

Tänkte ringa till vaktmästaren som är ansvarig för kyrkan i morgon.

Vill kolla upp så att de vackra hjärtanen ligger kvar i kyrkofönsterna hela sommaren, de är såååå superfina
    Samt hur det funkar med smyckning av kyrkan...

Ska ni smycka kyrkan själva?

• Theresekarlsson

Jag vet inte det än.....vet inte riktigt hur de gör i kyrkan eftersom jag inte varit i kontakt med min präst än....vet ni hur det brukar gå till om det ingår någon smyckning, typ blommor framme vid altaret???

• MrsRose

Dessa mardrömmar... Igår natt var det klänningen som var för stor och i natt var det möhippan som blev katastrof. Nu är jag alldeles sömnig på jobb.

Svar på tråden 25/8 2007 del3