25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Ush ja, fy för dessa mardrömmar!!
Drömmer ofta att det är dax för bröllopsfesten och jag har inte hunnit fixa någonting.. ingen dekoration på borden, ingen vet när maten kommer, någon har bestämt sig för att sy om min klänning.. osv..... ush ush :)
Undrar hur man kommer att sova natten den 24 augusti?? :D
Jag har drömt otaliga mardrömmar om bröllopet. Men senaste tiden har jag bara drömt om mina X... Helt sjukt.
Vi har tänkt att vi ska dansa någon typ av vals/tryckare. Men vi får se hur det blir
Mina mardrömmar håller sig borta som tur var, har bara haft två stycken om bröllopet.
I dagsljus är det en annan femma, har världens prestationsångest inför bröllopet. Vill att alla ska ha så roligt som möjligt, förhoppningsvis blir det så. :)
hahah vi verkar vara några stycken som har mardrömmar redan! ;) Jag har dock ännu bara drömt massa mardrömmar om bröllopstårtan, flertal gånger så har jag lyckats väckt sambon när jag "bråkat" i drömmen med tjejen som gör tårtan. Även sambon har haft sin första mardröm - det trodde jag inte!
Dessa drömmar... nu var det ett tag sedan jag drömde nåt lustigt.
Theresekarlsson
Nu har jag pratat med vaktmästaren. Här var det så att kyrkan håller med altarblommor, resten fixar man själv.
Heej! ÅÅ nu var det sååå längesedan jag var här:) Hur går det för alla? I kväll kommer de som ska göra en del av maten, de ska kolla lite hur många vi blir o vad vi vill ha. o så får vi reda på vad det kostar. Jag tycker att vi ligger hyffsat till i planeringen. Men tänk att det närmar sig, det är ju helt sjukt!! skoj skoj!
Jag sitter här o klurar på olika tidpunkter på festen....ska man göra ett avbrott i dj spelningen för att äta tårta eller ska man försöka äta tårtan lite innan..
Så här har vi kommit fram till hittills, kom gärna med ris & ros....
15.00 Vigsel
15.45 Såpbubbelblåsning utanför kyrkan
16.15 Välkomstdrink med tilltugg
17.30 Buffé
19.30-21.00 Fri tid med tilltugg som ost & kex
21.00 DJ med "Brudvals"
21.30 Tårta, Dj spelar lite roliga låtar för alla barnen.
22.15 DJ med dans
00.00 Vickning
Låter det bra?eller hur har ni gjort det?
Min kollega frågade just om jag kan sitta och jobba och sedan plötsligt komma p att jag ska gifta mig snart... Äh ja det händer svarar jag... ha ha hon skulle bara veta surfandet på BT.
Men vet ni.. det är bara 94 dagar kvar om man inte räknar denna dag då.
Theresekarlsson: Jag är så dålig på tider osv men rent spontant så skulle jag inte vilja avbryta dansen för tårta ifall den inte kommer igång igen. Men å andra sidan så kan det kanske vara skönt som gäst att få röra lite på sig innan det kommer ytterligare mat. Ett bröllop vi var på hade 40min paus mellan sista rätten till´s det att tårta serverades. Alla gick på toa och man hann prata lite med de andra gästerna. Det var helt ok tycker jag.
Vi kommer inte ha strikta tider alls, utan ta det som det kommer och låta de ta den tid det tar. Kan inte tänka mig att de blir långa tal och spex som får folk att tråka ur, vi är ett rätt tajt gäng som ska vara med så.
94 dagar? Jisses... har en känsla att den här sommaren kommer gå undan!
Fick precis en liten släng av panik. Lästa här på BT om en som fått sin lokal dubbelbokad. Ville försäkra mig om att det inte händer oss så jag kastade mig på luren och ringde upp stället där vi ska vara. Ville bara dubbelkolla, men det har jag iofs redan gjort ett par gånger. Undrar om de börjat tröttna på mig, men de är väl vana. Hon lovade iallafall att hovmästaren snart ska ringa upp eftersom vi inte har träffat dem än.