• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • A n n i s e n   25/8 - 2007

Ja nu börjar det bli dags att omge sig med lugna och sansade personer

Jag känner mig lugn egentligen, det är veligheten som är värst, om man har valt rätt Men om man är velig så kan ju nuvarande lugnet så småningom bli till en stress. När det närmar sig kommer jag nog inte känna igen mig själv

Nu tryckte jag i väg för fort...
    Noomi Jag tycker att du ska va lugn för din klänning, den är väldigt snygg!!!

• Noomi

Tack så mycket! Ja, jag känner mig lugn igen.... och det är ju i stort sett för sent att fixa en ny ändå. Lite skrämmande att det är så jäkla kort tid kvar nu! :D
    Din klänning är i skyltfönstret på Hanna Morris här i Halmstad, du kommer bli så fin! Ska bli jättekul att se den i ivory sen.

Noomi
    Vad bra att du också är lugn igen

Tack för att du tror att jag kommer bli fin Det hoppas jag med Du kommer själv va jätte fin i din snygg klänning.
    I slutet av juni anländer tärnklänningarna till Atelje MB och då måste jag ju bara prova min klänning igen.
    Har ju aldrig haft den på mig i ivory och det är ju skillnad för detta är MIN klänning

Har du din klänning hängandes hemma?
    Har du slutat prova din vigselring tusen ggr om dan? Jag har lyckats skärpa mig

• Noomi

Nej, min klänning kommer inte förens början av augusti. Jag var tydligen ute i sista sekund med att beställa just det märket.
    Ringen ja, den provar jag lite titt som tätt. Fast ska jag vara ärlig så är min förlovningsring mycket snyggare och den får jag ju ha på mig hela tiden. :)
    Vigselringen är kanonfin såklart, men den är helt slät med en guldkant... förlovningsringen blingar ju. :D

Har precis varit inne på Bokus och handlat Davids och malins dansskola...
    jag är lite skeptisk till detta med vals, nu kanske man kan bli övertygad?!

• madlin

Jisses.. det börjar kännas mer verkligt att man SKA gifta sig - nu är klänningen mer eller mindre beställd.

Kan ju knappt sova om nätterna för man tänker på allt! Hur blir de inte då ju närmare vi kommer?

madlin

Vilken klänning har du köpt?

• Noomi

Annisen
    Har du hört att den ska vara bra eller? Jag tror vi har ganska bra koll på vals. Sambon är ganska dansant av sig och jag tränade vals ett halvår innan vår superseriösa bal på gymnasiet. Men vi funderar på att showa lite också, och det behöver vi verkligen träna på.

Madlin, vill också se klänningen! :)

Svar på tråden 25/8 2007 del3