25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej brud 20070825 - välkommen!
ååååååååå så jobbigt - har flera inbjudningar som verkar vara borta på Posten!!! Som tur är så är de som är borta (som vi vet) till ett nära vänpar och min M2B:s syster, så vi har fått reda på det, men tänk om det är någon inbjudan till en mer avlägsen vän som är borta? Någon man inte pratar med varje dag...? Då kanske han eller hon tror att de inte är bjudna? Jag vill helst inte ringa runt och kolla heller, får försöka luska genom andra... Så trist att behöva tänka på sånt här bara!!! När man betalar 11 kr i porto per inbjudan blir man ju lite sur när Posten klantar sig! Någon annan med samma problem?
Hej hej, jag kommer också in här. Har varit kaotiskt senaste veckan. Har på 7 dagar ändrat datum 4 ggr för lokal, vigselförrättare o catering strulat... Så nu är de stora posterna klara - den 25/8 kör vi!!
Vi gifter oss i södra Dalarna, Avesta. Jag är 25 i år och han är 26 år.
Hej Madlin - välkommen!
Skönt att ni har bestämt allt praktiskt nu - det är ju ofta det som är mest jobb med!
Stina Augusti, för oss är det två inbjudniingar som kommit bort i posten... Som du säger. Man betalar 11 sek i porto för att de ska komma fram!
Madlin - Välkommen! Skönt att det ordnade sig med allt tillslut!
Hur vet ni att de inte har kommit fram? Har ni ringt runt o frågat om alla har fått sina inbjudningar?
Det ena inbjudningskortet var till en familj som står oss nära och de sa de inte hade fått kortet. Den andra hade pratat med en kompis och sagt att han inte fått en inbjudan.
Stina augusti: tackar!! Ni verkar vara ett bra gäng ;) Ja äntligen är det pusslandet över.. bara lite pinsamt att få ändra datum o ringa runt om o om igen *s*
Nattson: tack så mycket :)
men va jobbigt att inbjudningar kommit bort i postgången.. sånt man inte vill ska hända ju :(
Vi har iom krånglet inte hunnit fått ut våra inbjudningar, men ska börja nu med dom. Har fixat korten och allt - men själva inbjudningstexten har fått väntat.
Ja vi fick också reda på att inbjudningskorten kommit bort genom nära vänner - min M2B:s syster och hennes man hade inte fått sin till exempel! Så det fick vi reda på direkt... Jag vill helst inte ringa runt, det verkar så pretto, så vi har börjat luska runt med nära vänner som ska luska med de som är lite mer i perfirin... Man hoppas ju bara att det inte finns någon som hunnit bli ledsen för att de tror att de inte är bjudna...
Nattson
Snygg klänning