• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Theresekarlsson

haha ja visst är det...om jag hade fått en inbjudan till någons bröllop så hade jag genast skickat ett svar o tackat för inbjudan & sagt att det är självklart att jag kommer....men alla tänker väl inte som mig....

• lindza

Så är det för oss också. Det är typ 7 anmälda av 68 st. Varför ska det alltid väntas till sista minuten för....

• 2007 Bröllop

Jag har totalt kört fast på våra gästpresentationer. Är det någon av er som har gjort sådana och som har lust att visa mig? Jag tänkte inte rimma.

Jag skulle bli jätte glad!

brollop250807@hotmail.com

• madlin

Theresekarlsson: ja, en annan ringer samma dag när man fått inbjudan - för man kollar ju upp på en gång om man kan. Vissa ska då hålla en på halster.. *morrar lite med glimten i ögat*

• Theresekarlsson

madlin -
    ja det är sant....hoppas inte mina gäster tyckte att det var jobbigt, då de måste skriva svaret till oss istället för att ringa....haha

älskar att få brev i brevlådan ju---

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Ska ni ha slöja?

Jag fick min med posten i dag och jag tycker inte om den
    Jag provade den i affären och allt var frid och fröjd, men nu tycker jag helt plötsligt att tyll är jättefult. Provade slöja i organza med när jag var i affären gillade inte det.

Ska ni ha tyllslöja?

• Noomi

Nope, ska inte ha slöja. Provade det tillsammans med klänningen när jag var i butiken, men det blev alldeles för mycket. Dessutom funkar inte den håruppsättningen jag vill ha med slöja.

• Nattson

Jag ska ha tyllslöja. Vad är det du inte gillar med den då? Är det hela slöjan eller att den är av tyll?

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Jag gillar inte tyget längre!!!

• Noomi

Jag förstår dig... jag har stor ångest över klänningen just nu. Det är ju själva fasen att man aldrig kan vara helt nöjd!

Svar på tråden 25/8 2007 del3