25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
haha ja visst är det...om jag hade fått en inbjudan till någons bröllop så hade jag genast skickat ett svar o tackat för inbjudan & sagt att det är självklart att jag kommer....men alla tänker väl inte som mig....
Så är det för oss också. Det är typ 7 anmälda av 68 st. Varför ska det alltid väntas till sista minuten för....
Jag har totalt kört fast på våra gästpresentationer. Är det någon av er som har gjort sådana och som har lust att visa mig? Jag tänkte inte rimma.
Jag skulle bli jätte glad!
brollop250807@hotmail.com
Theresekarlsson: ja, en annan ringer samma dag när man fått inbjudan - för man kollar ju upp på en gång om man kan. Vissa ska då hålla en på halster.. *morrar lite med glimten i ögat*
madlin -
ja det är sant....hoppas inte mina gäster tyckte att det var jobbigt, då de måste skriva svaret till oss istället för att ringa....haha
älskar att få brev i brevlådan ju---
Ska ni ha slöja?
Jag fick min med posten i dag och jag tycker inte om den
Jag provade den i affären och allt var frid och fröjd, men nu tycker jag helt plötsligt att tyll är jättefult. Provade slöja i organza med när jag var i affären gillade inte det.
Ska ni ha tyllslöja?
Nope, ska inte ha slöja. Provade det tillsammans med klänningen när jag var i butiken, men det blev alldeles för mycket. Dessutom funkar inte den håruppsättningen jag vill ha med slöja.
Jag ska ha tyllslöja. Vad är det du inte gillar med den då? Är det hela slöjan eller att den är av tyll?
Jag gillar inte tyget längre!!!
Jag förstår dig... jag har stor ångest över klänningen just nu. Det är ju själva fasen att man aldrig kan vara helt nöjd!