• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • madlin

oj jisses.... nu är de snart tvåsiffrigt! :D

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Ojoj vad det kommer gå fort tills det är dags

I helgen ska vi och titta på bilen som vi ska åka med från bröllopet. Hoppas jag gillar den

Vad ska ni åka med mellan vigsel och festlokal?

• madlin

Vad är de för bil då Annisen?

Vi kommer inte åka bil alls, då vi har vigseln vid festlokalen (dock utomhus)

Det är en BMW, min blivande älskar BMW, så självklart måste det bli en sådan som transport

• Bröllopstokiig

Vi vet inte vad vi ska åka för bil, mina föräldrar ska överraska oss med en bil utanför kyrkan.....

• Linda Brud0708

Vi vet inte vad vi ska åka med, för vi har inte hittat någon bil än.. :(

Hur långt har ni att åka mellan kyrkan/vigseln och festlokalen?

• Noomi

Vi ska åka med en Cadillac Limousine som ett par kompisar äger. Vi har väl ungefär 10 minuter mellan vigselplatsen och festlokalen, inte så jättelångt alltså. De har en cabbad Limousine också (turkos, astuff!), men det finns väl risk för att frisyren ryker om vi tar den.

Theresekarlsson

Spännade med överraskning

Vi har 5 minuter mellan kyrka och fesllokal.

Har varit och kollat på bilen nu, gillade inte färgen, så nu ska vi kolla på en annan

• madlin

Ska ni köra brudvals? ;) Någon som övat lite eller kanske redan har kunskaper?

Jag ville ju helst slippa, men sambon vill jättegärna att vi ska dansa - så får vika mig då! Har tävlingsdansat, men inte så mycket vals dock - det var ju mååånga år sen. Hur dammar man av sig?

Svar på tråden 25/8 2007 del3