25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
madlin
Nej, vad trist! Fattar inte hur det kan bli så. Jag som alltid lovordade den svenska posten när jag bodde i England... verkar vara lika illa här ju.
madlin
Åhh så tråkigt att det blivit så. Alltid tríst med extra jobb!!!
Ja de är riktigt surt! Har alltid tänkt gott om Posten, men självklart när de gäller nåt sånt här så ska det strula. Och det är inte så roligt att försöka luska fram vilka som fått och inte fått - men vet minst 10 som ännu inte fått något, och det är säkert fler!
Jaha, då är det bara att sätta sig ner i helgen och fixa ytterligare kort då. Är måttligt glad just nu och surat ner mig totalt - såpass att jag skickat världens klagomål till Posten.
madlin
Men 10 stycken är ju jättemycket! Kan det bero på nåt, svårlästa adresser eller liknande? *spånar*
Madlin,
Jag hade också ett par inbjudningar på vift, men de har alla kommit till rätta nu! Den sista kom fram i förra veckan, över 2 veckor efter att vi postade den... Man undrar ju var den hade varit under tiden! Men huvudsaken är ju att alla kommit fram... Ta det lugnt bara, de kommer fram
madlin, vad trist! Vi har fortfarande ett som inte kommit fram, så vi ska skicka ett nytt. Vi skickade inbjudningar till London i måndags och igår hade de fått dem! Helt otroligt!
Noomi: svårlästa adresser är de då INTE - det är klisteretiketter som blivit utskrivna på datorn, och de satt som bergen så de kan föga trillat av på 10 stycken..
Stina augusti: jisses vilken tid! Ja, jag ska ha lite is i magen men får förbereda nya kort så får man väl skicka om isåfall..
Nattson: skönt att det bara var ett som kommit bort för er, men ack så irriterande när de väl händer..! Ja man är ju van att det bara tar max 3-4 arbetsdagar. Snabbt de gick till London iallafall!!
madlin
Lustigt! Antagligen kommer de komma fram nån gång, men tiden fram tills dess är ju mindre rolig.
Noomi: ja det återstår att se! *skratt*
Men lärt mig av läxan och kommer inte skicka post med Posten mer ;)
Har ni alla era klänningar? Min klänning kommer tidigast i mitten av jun... Det känns som om det är låång tid dit. Jag vill testa allt nu så att man vet om det sitter bra osv....