25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Det brukar vara så.... men förra året var ju jättevarmt! PHU! Mer sånt, me like ;)
Jag var i England förra sommaren, höll på att smälta.
Till den 25 augusti i år önskar jag mig 24 grader, inte ett moln på himlen och svag bris. Basta! :D
Näää... mer åt 27-28 grader och ljumma vindar emellanåt.
Efter förra årets sommar "behövde" man ju inte åka utomlands heller, man hade ju haft samma klimat hemma ju!
Var i Skottland och det var så jäkla varmt, en annan som hade läst att somrarna där inte är alltför varma. Ha ha!!
Oj nu e det jääääättelängsen jag skreva något.
Allt går bra för er ser jag...
Idag är det ju som sagt 3 månader kvar...
92 dagar...
Vid den här tiden sitter man hos frissan och är nervös....
Lite kul faktiskt... med tanke på att det just är 3 måndare kvar just idag..
Vår präst ringde.. Vi bokade träff.
(Vi har en egen präst)
Om jag inte har nämnt det tidigare så har jag gjort en hemsida oxå...
magdamicke.weddingannouncer.com/
Men madlin, det går väl för tusan inte att se fräsch och fin ut i en fet bröllopsklänning om det är 28 grader ute?!? Jag skulle svettas ihjäl! :D
moimukulatt
Kul att se lite bilder!
Shit, jag klarar inte så varmt när jag är nervös och med klänningen och allt... Klart jag vill ha varmt men gärna sol, 23grader och lätt bris (så att frisyren håller)
moimukulatt - fin sida!
Noomi: jo de är klart, på bröllopsdagen får de såklart vara liiite svalare ;) Tänkte mest alla andra sköna sommardagar!
Missade ju att läsa "Till den 25 augusti i år önskar jag mig 24 grader" - haha, så därför svarade jag generellt.
Hej Hej
vi ska ockås gifta oss den 25/ 8 2007 på österlen, middag på kronovalls vinslott, men kyrkan är inte bestämmd än , så paniken smyger sig på!!!
Vi planerar på avstånd, boi stockholm, men dets er ut som att vi måste resa ner nästa helg för att leta kyrka, var nere föra helgen,, svårt att göra allt på sådan distans, men men ingen sa att det skulle bli lätt, någon som ska gifta sig på österlen?
//Michelle