• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Nattson

Hej alla!
    Vad kul att se vart alla ska gifta sig och vad alla heter

Annisen, vad roligt att era vänner är engagerade! Vi ska inte ha värdpar. Men ska ha middag för våra två toastmastrar så snart jag får tag i prästen!

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Nattson
    Jag ska också försöka ringa till prästen, ska prova denna veckan.

• madlin

Nej vi kommer inte ha värdpar men toastmastrar som håller ordning på gästerna o föser dom åt rätt håll ;) Men de slipper ha talschema osv för sånt tänker vi inte ha, utan vill nån hålla tal så är det upp till var o en. Vill undvika i största mån att totalplanera dagen, gillas inte här.

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Okidok, kul att höra att vi har olika upplägg.
    Vi ska ha både värdpar och toastmaster

• Linda Brud0708

Vad är värdparets roll på bröllopet?

• lindza

Värdpar, toastpar, sångledare...det finns ju hur många som helst. Vi gjorde det simpelt och skaffade ett toastpar. Dom sköter allt.

• Nattson

God morgon tjejer!!
    Hur har ni det denna måndag?

Vi var hemma hos mamma och pappa igår. Pappa är riktigt duktig på olika maträtter och viner till, så vi pratade igenom en meny som vi tror kan passa oss. Nu ska vi bara få till ett möte med Wärdshuset och se om de kan vara tillmötesgående med menyn!
    Min halvsyster med 3 barn har osa:at idag och de kommer! Bara 7 familjer kvar som ska svara!
    Annisen tydligen är det så att prästerna är lediga på måndagar här så jag får vänta till imorgon med att ringa!

• lindza

Nattson
    Vad blir det för smaskigt till middagen då?

• Nattson

Menyn är inte helt klar än...
    Förrätt: Lax toast men pepparrots grädde

Varmrätt: Kalvfillé, någon typ av potatis, sås och lite grönsaker.

Efterrätt: Sorbet med färska frukter.

Vinerna är inte klara och vi hoppas att wärdshuset inte har något emot detta upplägg.

Svar på tråden 25/8 2007 del3