25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
japp det var speciellt att få tillbaka papperna från skatteverket
Nattson
Exakt! Visst ska det bli fantastiskt roligt, men herregud så vuxet att gifta sig! :D
Nog kändes det alltid att man torkade upp lite bakom öronen när hindersprövningen kom hem igen där de stod nåt i stil med: Ni är godkända att ingå äktenskap med varandra.
Fler som blivit blödiga? Jag snyftar åt minsta liten romantisk grej på tv!
Hello,
Var och tittade på kläder till m2b igår och det gick riktigt bra! Han tyckte till och med att det var roligt vi har nu ett par alt at tänka över så får vi se vad han väljer! Han var så fin att nästan började gråta.
I övrigt är jag förkyld igen... *suck* det är tredje gången i år. Jag brukar aldrig vara förkyld mer än max 2ggr per år. Det går över så klart, men usch vad tröttsamt det är!
Nattson: va roligt o pröva ut kläder till honom, kan tänka mig att du tyckte han var stilig. Inte så ofta man ser dom så uppklädda!
Och du.. krya på dig! Eländigt o bli så krasslig tätt inpå :(
Ska också få iväg mig min m2b och pröva lite, igår gick jag igenom hans skogarderob och hittade 2 par mer eller mindre nya finskor! Han ville jättegärna ha dom som han använt en gång och som var ingådda - de tyckte jag var jättefina, så ska lämna in dom för tillputsning. Max en hundring kommer hans skor gå på, där kan man dra av en tusenlapp från budgeten. Bra bra!
Min m2bs föräldrar har precis meddelat att de köpt flygbiljetterna för att komma hit till bröllopet! (åker från Portugal)! Klart vi visste att de skulle komma men det handlar om mycket pengar för dem. Men hans mamma har tydligen planerat i flera månader nu vad hon ska ha på sig, vill vara fin för sin son! Så himla gullig...
idag ska jag posta våra inbjudningar Så roligt o spännande att alla ska få reda på det nu. Bara våra föräldrar som vet om det än så länge
MrsMoreira
Haha, så där var min mamma också. Kom hem för nån månad sen, helt uppspelt. "Titta vad jag har köpt, man måste ju vara fin på sin dotters bröllop! Och alla i butiken tyckte jag var sååå tjusig!" :D
Nattson
Krya på dig!
Madlin och Noomi, tackar! Sitter här och med strepsil, ska köpa citron på lunchen och ha i vattnet. Hoppas att det hjälper lite.
Kluddan så spännande med inbjudningarna!
Det där med kläderna till mamma känner jag igen! Mamma ska få en klänning uppsydd och är mycket noga med hur den ser ut osv. I England är det en mycket stor grej med brudens mammas kläder. Det är inte helt ovanligt att de har någon typ av lång klänning alá bal stuket. Men mamma har sansat sig lite
Pappa ska köpa en ny kostym, men vill helst inte ha svart. Vi har ju silver/grå som en av våra färger så en grå kostym funkar också!
kluddan: hoppas du har bättre tur med dina inbjudningar o att alla kommer fram!! spännande o skicka iväg dom ju :D
Hur kommer ni dekorera era bord?