• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Noomi

Nattson
    Grym bil!

Theresekarlsson
    Gratulerar! :) Håller själv på att gå ner med hjälp av viktklubb.se. Funkar överraskande bra (har varit med där förr och då har väl resultatet varit, hrmm... mindre roande. )

• Theresekarlsson

Noomi
    tack så mycket....vad bra att du har hittat något som fungerar just för dig....för mig äv VV perfekt....

• Nattson

he he ja vi är super nöjda med bilen både jag och min bror är lite biltokiga och min sambo förstår inte alltid vad som är så kul ha ha.

När det gäller vikten så försöker jag fundera ut ett system som ska hjälpa. Jag skulle helt enkelt behöva räkna ut hur många cal jag äter per dag. Jag har en stegräknare på och vet vilket antal steg jag måste ta för att gå ner det jag vill i veckan. Men det förutsätter ju att jag inte äter allt för mycket gott. Väldigt OT blev det... kanske ni vet en annan tråd som passar?

• Nattson

alltså passar att snacka vikt i eller få hjälp med att hitta en tabell med hur många kalorier det är i vissa saker? Menade jag..
    Åh vilket svamel...

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Nattson

Tjusig bil, vi har ju kikat på bil, men när vi hade värdparsträff så tog en av dem över bilansvaret, det skulle tydligen va en hemlis Killen har mkt kontakter så hoppas att det bli en flådig BMW, blivande mannes favroritmärke

Theresekarlsson
    Stort grattis till din viktnedgång, vad duktig du är!!! Jag har gått ner 6 kg till bröllopet, har 3 kvar. Omgivningen tycker att jag ska ge mig nu, men jag "måste" i min gamla jeans

Ang dukning, så har jag precis varit och handlat 29st ljuslyktor med pärltråd av en tjej som lagt ut annonsen här på BT, de är jätte fina och det bästa av allt JAG SLIPPER GÖRA DET SJÄLV
    Haha..jag gillar inte att fixa, grejjer hellre med färdigt...

• Nattson

Annisen, skönt att slippa fixa med allt själv om man nu absolut inte vill så klart. Men jag har märkat att jag får tagga ner lite och kanske dela ut lite uppgifter till mannen och tärnorna eller köpa redan gjorda saker... Grattis till din viktnedgång också!

Trevlig helg allihopa!!

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Nattson
    Japp att deligera är bra.

Trevlig helg på dig med

• Noomi

Nattson
    Kolla länken i mitt förra inlägg. Där fyller man i vad man har ätit och får reda på hur mycket kalorier det är och hur många procent som är fett/protein/kolhydrater. Jag tycker det är lysande!

• Stina augusti

Hej tjejer,
    Hoppas ni har haft en bra helg i solen!

Har ni börjat kika på underkläder än...? Jag köpte mina i fredags - fick jättebra hjälp av personalen och stod i provhytten i nästan en timme... Och mitt i allt ihop missade jag att kolla på prislapparna... Hela kalaset för trosa, BH och stay-ups slutade på 1200 kr!!! ÅNGEST! Eller? Behöver jag ha det? Det är ju bara en gång man gifter sig... Men ändå... Ibland känner jag bara att alla "småutgifter" runt omkring bara springer iväg! Någon mer som känner igen sig?

• lindza

ja, jag känner igen mig...Har en förmåga att fastna för det som är dyrast...*förstår inte hur*
    Men min nota hamnade som dig över 1000-lappen. Sen kom jag på att jag skulle göra en SB o då ville jag ju ha "porrhållare" *S* (strumpenbandshållare) o strumpor till det så priset steg ytterligre... Men som du sa...Man gifter sig ju förhoppningsvis bara en gång.

Svar på tråden 25/8 2007 del3