• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Noomi

Annisen
    Haha, ibland löser det undermedvetna sakerna på ett alldeles förträffligt sätt. :D

Ikväll ska vi ut till festlokalen och reka lite, kolla vad som behövs köpas in osv. Hoppas jag fortfarande är nöjd när vi lämnar stället, har en förmåga att noja lite, haha.

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Noomi

Kul att åka till festlokalen, man behöver gå igenom allt. Vi kommer att hyra vissa glas, dukar m.m hos cateringen som inte fanns på bygdegården. Det är jätte bra att kolla upp det i tid.
    Vad är det för ställe ni ska ha festen på?
    Blev det runda bord?

• Noomi

Annisen
    Nej, vi kör med de borden som finns där. Orkade inte hålla på att samordna änne en sak.
    Vet inte riktigt vad man ska kalla vår festlokal, ett gammalt fint hus som numera fungerar som Festlokal, föreningshus osv. Så här ser det ut i alla fall:
    groups.msn.com/KarinochOtto/festlokal.msnw&PhotoID=126

Ser fint ut

• madlin

Ja här är då klänningen, med lilla jag i. Ni får blunda för en mycket trött (är sjuk) madlin och tröskellös dörröppning (renoverar). Klänningen är bara lätt åtdragen i snörningen, ska pröva den igen sen ordentligt o se om man ska sy in den något vid höften bak - ser lite vid ut. Klänningen har underkjol med på bilderna.

www.onlinecenter.nu/

www.onlinecenter.nu/

www.onlinecenter.nu/

Den är jätte fin, sitter som en smäck på dig.
    Mkt tjusigt, grattis

• Theresekarlsson

Tack allihopa...det gick jätte bra på fotograferingen....tjejen som fotade var så underbart lätt att ha o göra med...vi skrattade hela tiden....vi höll på o plåtade i 1 ½ timme.....hade olika utstyrslar o bytte fram o tillbaka...

ska hämta en cd rom på fredag o ta hem den o välja ut 16 bilder som hon sedan ska arbeta lite med.....

kan råda alla till att göra det, det var jätte roligt...

• madlin

A n n i s e n 25/8 - 2007: va kul att du tycker det! *glad*

Theresekarlsson: låter onekligen roligt o göra, ännu roligare när man trivs med fotografen o kan skratta o ha skoj samtidigt!

• Noomi

madlin
    Kanonfin! Axelbanden var jättesnygga och den satt ju jättebra på dig! :)

Theresekarlsson

Härligt att det gick bra på fotograferingen, jag funderade själv på att göra en secret box ett tag men har lagt ner det...är för blyg att visa mig med så lite kläder ...tramsig jag vet

Svar på tråden 25/8 2007 del3