• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • novali

Jag har inte heller blivit, men jag börjar ana oråd. Det var därför jag frågade om ni hade blivit...är det redan dags liksom?? :D
    *RYYYSER*

• Theresekarlsson

Det är nog jätte olika tror jag....jag hoppas att de är snälla mot mig om jag får någon....

• madlin

Nä, för tok för tidigt för en hippning redan nu tror jag. Iallafall här. Skulle jag bli hippad blir de nog i slutet av juli/början av augusti om jag känner mina tokbrudar rätt :D

Men jag förväntar mig ingen!

• Noomi

Vad kul att ni tyckte om ceremonin tjejer, hoppas att förrättaren inte har nåt att invända heller.

Jag har inte blivit hippad ännu, men även jag börjar ana oråd. :D
    Tror att det blir av när jag åker upp till hemstaden, vilket jag gör imorgon och om en månad igen. Så vi får väl se när det blir av. :)

• Noomi

Anledningen till att jag tror att det kan bli ganska tidigt för mig är dels för att jag inte är där uppe så jätteofta och dels för att på en kompis hippa sa de hela tiden att man skulle ta den mycket tidigare så att det verkligen blir en överraskning.

• Nattson

Jag har inte blivit hippad heller. Men jag läser min kollegas mail nu när hon är på semester och då har jag sett några möhippe mail från min tärna. Inga datum eller så bara att det står Möhippa som rubrik. Men jag har inte öppnat dem. Det vore ju att förstöra lite för mig själv!

• Carrrie

Haha, jag trodde också det var för tidigt med att bli hippad men ack vad jag hade fel. I lördags blev jag grundlurad och hade en helt underbart mysig möhippa! Det var nästan 20 tjejer med!!!!

Med andra ord, ni går inte säkert trots att det är lååååång tid kvar!

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Senaste veckanhar jag också börjat fundera på hippa, om det nu blir ngn....
    gäller att va beredd

• Nattson

God morgon Tjejer!

Igår hade vi vigselsamtal med prästen, så nu är vi lotsas gifta Prästen var jättebra och lugn. Allt flöt på som det skulle! Kan inte förklara hur det kändes att stå där framme och ge varandra löften även om det inte var på riktigt. Både jag och sambon var nära att börja gråta...
    I övrigt så är jag fortfarande euforiskt glad över att min klänning är på väg!!!

• Theresekarlsson

Nattson

Vad kul för er...jag kommer nog me att börja snyfta....vad olika det är, min präst har inte ens kontaktat mig än....när det är semester tider borde de väl höra av sig i god tid??

Svar på tråden 25/8 2007 del3