• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • moimukulatt

oj har inte skrivit på lääänge...
    känner igen det där med bråk....
    Blir ju inte bättre av att gubben jobbasr hur mycket som helst... Pressen ifrån jobbet är öändligt hög, hoppas bara att han klarar sig utan att gå in i väggen innan ledigheten....
    Men vi kan ju inte låta alla planer vila tills ledigheten... då blir det ju asmkt att göra...
    Men, men det löser sig nog...

På söndag skall vi träffa VÅR präst vid kyrkan. Skall bli så kul.
    Jag gjorde naglar i torsdags och håller för fullt på med att vänja mig vid dem... Går ganska bra.

Kom just på att det är midsommar nästa vecka.... Vi brukar ha stort party då... blir nog lite mindre iår.. ha inte alls tagit tag i det.... äsch, vi får se.... Finns ju mkt viktigare partyn i sommar.... typ 25 aug... Eller hur!!

• madlin

Jobbigt o läsa om att många bråkar och så, men de är väl svårt när de är press o mycket att göra. Karlar som inte förstår att de måste hjälpa till mer osv...

Här är det lugnt, mycket för att min m2b är väldigt hjälpsam och delaktig i allt. Ibland behöver han en spark där bak men det är inget jag ser som jobbigt. Tror mer att sista månaden kanske bli lite slitsammare då både han o jag får nerverna utanpå och de sista ska göras. Den som lever får se vilket team vi är då ;)

Midsommar ja, härligt härligt! Hoppas på fint väder och VÄRME! Senaste åren har det varit skitväder då. Man fryser som en lort i Orsa med alla andra.

Idag fick vi hem nästan allt alkohol också. Det var inte nådigt med cider/öl plattor och vinlådor med flaskor det var! Sitter här med världens ryggvärk *s* Resten av vinet kommer om nån vecka, det var det vinet som kraschades i transporten. Tur vi inte betalar sånt ;) Skönt o ha det mesta hemma iallafall, i helgen blir de provsmakning :D

• Theresekarlsson

madlin

Har ni beställ spriten från nätet eller???

kostar det mycket frakt o skatt???

• moimukulatt

ooo vad gott.
    Vin smakning är aldrig fel.
    Vi tänkte försöka umgås litei helgen, när vi inte är i kyrkan....
    Å så skall vi kramas lite.

längtar efter honom nu....
    Jag e kramsjuk.

• Noomi

Vi ska till Tyskland och inhandla det mesta nästa söndag. Ska bli skoj, men jag är lite nervös för tullen.
    Sen ska man ha allt hemma också utan att provsmaka stup i kvarten, svårt! :D
    Bubblet ska vi köpa på systemet, får nog göra det så sent som möjligt. Bubbel är gott i värmen! :D

• madlin

Theresekarlsson: nä, vi beställer av en kille här i stan som åker ner rätt ofta. Men han tar ju lite extra för bensin och båtkostnad. Kommer billigt undan ändå, mycket billigare!

moimukulatt: nä verkligen inte! Är så nyfiken på rosévinet vi beställde hem :D

Noomi: hoppas det går bra! Var också nojjig och därför beställde vi istället genom den här killen - så slipper man!

• Nattson

madlin, Nice med all dricka

M2b föreslog just att vi skulle ta en lång helg och åka bort lite för att komma iväg lite. Får se vart och om vi åker.

• madlin

Nattson: ja de är kanon!!

Åh.. ni kanske ska till Tyskland? ;) Två flugor i en smäll *skratt*

• Noomi

Annisen
    Såg att vi skulle ha samma cava, bra val! :)

• A n n i s e n   25/8 - 2007

jajmän jag såg att du skrivit också
    Blev nog allt lite sugen på skumpa nu..får vänta till fredag

Vi har beställt en del dricka av en kille som åker ner till Tyskland då och då och hämtar, resten köper vi på systemet.

Svar på tråden 25/8 2007 del3