25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Åhh jag blev alldeles rörd, så vackert
Verkligen personligt
Annisen
Vad tror du jag blir? :D
Vad kul att du tyckte om det! Men jag är tveksam till att jag kommer höra ett ord på bröllopsdagen, kommer nog vara fullt koncentrerad på att inte gråta. Eller ja, det kan jag ju ge upp.... inte störttjuta då.
Åh, det var ju jättebra ju Noomi!!
Tack madlin, vad glad jag blir! :)
Ja de är nästan så man vill tjuva lite! Ha ha! Men har ju nästan samlat ihop det som vi ska ha, men inte orkat fått ihop det ännu bara :)
Noomi
Verkligen en personlig vigselcermoni!! Jätte fint!
Har känt att jag inte orkat ta tag i någonting de senaste veckorna. Men nu ska jag också göra vigselprogram! :)
Vill helst slippa sitta framför datorn hela sommaren. Hade varit så skönt att ha så mycket som möjligt klart innan augusti!
Men nu är det bara en massa beslut som ska tas och jag vet inte var jag ska börja... ahhh...
Det låter jättefint Noomi!
Ang servetterna så ska vi ha dem som ett A4 som är vikt på högkant med silvertråd med röda pärlor på runt servetten. ( ha ha vilken mening... hoppas att ni förstår i allafall )
Jag köpte mitt löshår i London och betalade 5pund för det. Så det var inte så dyrt alls.
Idag är det möte med prästen kl 18:00.
Hellooooo igen!
Måste bara berätta... Min klänning har kommit till affären i London och de ska skicka den till mig imorgon! Pratade med dem alldeles nyss. HU vad nervös jag blev när jag hade lagt på. Nervös men glad! Kan ni tänke er klänningen är snart här
yippiiiiii
Hallå tjejer!
Någon som har blivit hippad ännu?
Nej det har inte jag i alla fall...känns inte som om det kommer att bli någon....har inte märkt något i alla fall...