• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Noomi

Jag är totalt kass på manikyr oavsett nervernas tillstånd, så jag ska garanterat gå till salong. :D

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Jag kan inte heller fixa ngn manilyr värd namnet, så jag ska låta min ngn annan göra jobbet. Jag har redan förlängning, känns kul att för en gångsskull ha fina naglar. Mina egna är skitfula

• madlin

haha ja.. då är de nog bäst o pallra sig till nån som kan sin sak.

Mina ser faktiskt hyffsade ut, folk undrar vilken jag går hos - trots jag inte ens fixat till dom mer än lite filande och klar lack. De blir jättevita av sig själva och hårda till en gräns - därefter går de av så de bara sjunger om det, men de är ju inget folk brukar märka när de ser mina naglar.

Kan ju kännas lite lyxigt o bli ompysslad så måste hitta någon!

• Nattson

Mina naglar är väldigt tåliga och växer tills jag filar eller klipper ner dem. Precis som madlin så undrar folk vem som fixat mina naglar. Men jag tror i allafall att jag ska få dem fixade inför bröllopet. Jag har ett presentkort någonstans hemma som jag kan utnyttja

Var och tittade på ringar igår och hittade jättefina som vi ska köpa. Men så började vi bråka när vi kom hem så nu känns det inget vidare faktiskt...

• Theresekarlsson

Nattson

Usch det låter inget roligt...men ni blir nog sams snart igen, då känns allt som vanligt...

Vi blir också väldigt oense om mycket nu inför bröllopet o så....jag tycker han ska hjälpa till mer, men han säger att han överlåter det till mig för jag klarar det mycket bättre...

• madlin

Nattson: va roligt att hitta ringar iallafall, mindre roligt med bråk dock :S Ni kanske behövde rensa luften lite?

• Noomi

Nattson
    Vad tråkigt med bråk, kan ju bli en del sånt med bröllopsnerverna tyvärr.

• Nattson

Tycker vi rensat luften nästan varje dag sen i fredags kväll... Det går över bara det att det är så trist! Theresekarlsson, känner igen det där med att han ska hjälpa till mer... Shit alltså... det tjafsade vi om i måndags. Känns lite som om jag planerar och han ska betala när det är dags.
    Vi är lite olika och hanterar saker och ting på olika sätt. Får försöka hitta fördelar i det. Tex jag är ganska nervös nu redan och för varje grej vi gör så blir jag nervös. Medans han är lugn nu men på dagen kommer han att vara jätte nervis och jag är lugn.
    Det blir inte bättre av att jag drömde om en riktigt snygg kille i natt och vi kysstes... oj oj

• Noomi

Nattson
    Haha, själv hånglade jag upp Robbie Williams för några nätter sen... då kom sambon i skymundan några timmar. :D

Det är svårt när man hanterar saker olika, är man uppstressad som tusan är det svårt att sätta sig in i den andras tankegångar. Försök att prata med varandra när båda är lugna och glada. Gå ut och sätt er och ät glass eller nåt, samtidigt som ni försöker komma fram till nån kompomiss när det gäller ansvar och egagemang.

• Nattson

Noomi ha ha Robbie är inte helt fel...

Ja vi får göra det! Tack för rådet!

Svar på tråden 25/8 2007 del3