• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • madlin

Noomi: haha, ja blir de fylleslag strejkar jag! :D

Vilken fin bh! och söta trosor! Passar väl inte så jättebra, men tuta o kör om du verkligen gillar dom! Vad är de för frakt från det där stället?

Jag ska ut och jaga axelbandslös bh och nå mindre hipstertrosor, i spets. Vet inte i vilken ände jag ska börja i.

• Noomi

Näe, de är ju inte ultimata ihop direkt. Tänkte gå in till stan nu och se om jag hittar mer passande trosor.
    Frakten är fyra pund. Vanligtvis brukar jag beställa från brastop (eller om det är bravissimo...blandar alltid ihop dem), men jag hittade inga snygga där. Och att hitta bh på stan i min storlek är totalt omöjligt.

• Nattson

Noomi: Fina underkläder!

Jag har frågat m2b vad han vill att jag sak ha Så han ska fundera vad han tycker är finast och sedan återkomma. Tycker jag att det blir bra så kör jag på det...

• madlin

Noomi: ah, ska kika lite på den där sidan tror jag också. Tycker är hopplöst o hitta fina underkläder :S

Hoppas du hittar nåt på stan iaf!!

• Malin johansson

ÅÅ va svårt med underkläder, själv är jag ganska knubbig ;) o har tänkt köpa korsett. Någon mer??

hmmm man kanske ska skippa i barpersonal, fast vi har en del som har lätt att dricka lite för mycket. Vad tycker ni? Jag hoppas ju för allt i världen att de kan sköta sig på VÅR dag!

Hur ska ni göra med brudvalsen? Ska ni ha en traditionell vals eller mer "tryckare"?

• madlin

Malin johansson: Vi litar på våra gäster att de sköter sina intag, de är ju ändå vuxna människor.

Brudvals, svärmor har tryckt på lite o "tyckt sitt" - hade väl inte tänkt så mycket än att vi skulle väl dansa NÅGOT. Men om de var vals, tryckare eller något spex hade vi inte funderat klart på. Så nu ska vi tydligen på valskurs med svärmor... ja jag säger då det! ;)

• Nattson

Madlin... på valskurs ha ha.

Min mamma skrattade när hon försökte lära m2b att dansa vals. Det slutade med att båda skrattade så att det grät och mamma hade ont i fötterna för att N hade trampat på henne ha ha

• Noomi

Nu har jag varit inne på stan. Var ute efter trosor till bröllopet och eventuellt nåt sexigare....linne (i brist på bättre ord) men kom hem med två par trosor och två par bh:ar till bröllopsresan istället. Oups. :D

Angående brudvals så ska vi showa lite, men har inte riktigt bestämt hur ännu.

Svar på tråden 25/8 2007 del3