25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
"måste" man ha vigselprogram o festprogram? Hade inte tänkt att ha något av det nämligen men ser att ni är många som pratar om det.
Det finns inga måsten! :)
Vi vill ha program mest för att jag tycker det är roligt att pyssla med sånt. Och så är det kul med någon läsning under middagen. (har uppskattat det när jag varit på andra bröllop)
Det är ju faktiskt två månader kvar så man behöver inte känna sig stressad för att inte börjat med programmen. Men jag hade gärna haft all planering kvar nu! :) Har lätt för att bli stressad och allt tar längre tid än man tror... så jag vill vara ute i god tid.
Jag har inte börjat med programmen än, ej heller gjort bordsplaceringen. Men det finns tid!
Din bukett låter jättefin Annisen!!
Jag ska kontakta floristen idag om jag hinner!
Jag har börjat att göra både fest & vigselprogram men har fastnat lite.....placeringskorten tänker jag inte skriva ut innan jag fått alla osa....
Nttson
tack för att du tycker buketten låter fin
Vad har du tänkt dig för färger?
Ta det lugnt med festprogrammen och vigselprogrammen. Jag tyckte inte det tog långt tid att väl skriva ihop det när man hade bestämt vad som skulle vara i.
Jag nojjar mest för att få in bordsplacerigen i festprogrammet..puh..
Ångrar faktiskt att vi inte tagit osa tidigare, sista juni hade varit bra.
Ska börja skissa lite mer på bordsplaceringen framöver...
Har ni bilder på era buketter? Jag ska ge mig ut snart för att hitta min..men jag vet inte vad jag vill ha för form...ngr förslag? Min klänning är ganska enkel så buketten kan ju vara lite mer speciell..men inte för mkt krusidull
superhappy: har inte heller börjat med vigsel eller festprogram. Tänkte dock göra ett kombinerat sådant.
Min bukett kommer se ut nåt åt det här hållet: www.onlinecenter.nu/
Fast ska försöka få tag i gråa (eller vita) rosor (eller be dom spraya dom kanske?) och greppet ska vara inlindat i svart band som får hänga ner lite också.
Jag har ingen bild på min bukett i datorn, utan jag hade tidningar som jag drog med mig till floristen...
Pillisen
Jag gillar ju stavbuketter bäst, men smaken är som baken
Kör på lite speciell bukett, jag tycker sällan man kan ta i för mkt när det gäller bröllop till en viss gräns såklart...
I dag ska vi träffa cateringen.
Vill gärna höra vad ni valt att servera?
Buffe? 3rätters?
Vi ska ha buffé, jag är nämligen barnsligt förtjust i det. :)
Många olika rätter att välja på, massor av tillbehör, goda såser och bröd. Kan inte bli bättre!
Temat blir italienskt, både mat och viner.