25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Vi satte osa 25 juni så det är redan nästa vecka. Det är några få som inte har svarat. Alla andra har tackat ja ;o)De flesta visste om bröllopet innan vi skickade ut inbjudan.
Skönt å ha lite tid innan det kommer att bli så mkt att göra ändå..har huvudbry inför bordsplaceringen som kan ta ett tag att göra
Vi ska åka mellan kyrkan och festlokalen i...vet Ej
Våra värdpar har ordnat bilen, det blir i allafall en BMW. Ska bli spännande att se
rose25
Det är väääldigt lätt att prova ringen tusen ggr när man har den hemma, men nu har jag lugnat mig lite...
Vad är det för ring?
A n n i s e n 25/8 - 2007: det är en kombination av alliansring och enstensring i rött guld. Svårt att förklara. Har försökt hitta en bild på den utan resultat. Var egentligen inte alls en sådan ring jag tänkt mig från början, men jag fastnade direkt för den.
Hur många har svarat på er inbjudan? Hos oss är statistiken ganska dålig (tycker jag som vill att alla ska svara nu) Av 74 inbjudna har 36 tackat ja och en tackat nej. OSA går ut 15:e juli.
Av 35 inbjudna har 28 tackat ja, 2 tackat nej. 5 kvar som inte svarat, osa 15 juli vi med. Ska dock skicka ut fler inbjudningar nu på måndag till några till. De får nog också osa 15 Juli.
I dag har vi haft vårt samtal med prästen, det var väldigt avslappnat och bra Vi gick igenom ceremonin och ställde en massa frågor. Vi ska öva torsdagen innan bröllopet med hela följet.
Känns så bra med val av präst, han är så trevlig och enkel att prata med
Glad Midsommar på er! Här öser regnet ner, sambon sover efter en nattvecka och vi har inte tid att åka iväg till mina kompisar eftersom vi ska till Tyskland på söndag (alla O:s kompisar är iväg).
Dessutom missade jag att Systemet hade stängt idag. :(
Tror jag ska pigga upp mig med lite bröllopsplanering. :D
Vår statistik:
62 inbjudna
49 har tackat ja
3 har tackat nej
11 har inte svarat
Vilket ger oss en extra tillkommen sambo. :)
osa 1 juli.
Önskar er en glad midsommar
Nu har jag beställt bh, trosor och strumpeband till bröllopet. Ska nog fortsätta shoppa lite, det var ju så kul! :D
Kul kul
Varifrån har du handlat?
Jag har köpt ett set, men vill nog ha ett nytt