• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Nattson

Hej!

Hoppas att alla hade en bra midsommar

Annisen, bra jobbat med vigselprogrammet! Jag känner att jag måste sätta lite fart nu. Men när solen skiner och man bara vill vara ute så är det nedrans svårt att sätta sig ner inne och jobba på tycker jag...

Min klänning är här i Sverige nu Ska ringa budfirman och be dem köra ut den eller så åker jag och hämtar den!!

Kina79, välkommen till oss!!

• Noomi

Annisen
    Vad skönt att du har fått så mycket gjort!

Nattson
    Oh, vad spännande! :)

Igår var vi i Tyskland, så nu ska vi ha alkohol så det både räcker och blir över. Varning, vi betalade tre separata gånger eftersom vi var ute och lämnade av i bilen när det blev fullt. Då kändes det ju som att det blev jättebilligt... när man lade ihop summorna sen var vi ju inte fullt lika ekonomiska. Eller ja, jag har inte lagt ihop dem ännu, har inte ens kollat på kvittot. Jag vill inte veta. :D

• moimukulatt

hej tjejer.
    Här går det saaaakta med planeringen just nu.
    Guben tokjobbar 1v till (sen pappaledig) å sen kan vi ta tag i planeringen igen.

Jag har tagit lite bilder som han skall få i morgongåva. Är såååå spänd på hur det blir.

Har köpt en fin sprits som jag skall spritsa på choklad och socker med.
    Skall bli spännande å testa.

• Nattson

Ha ha Noomi, kanske bäst att inte veta
    Skönt att ni har det fixat!

Ringer till budfirman nu som ska ha min klänning.... De hittar INTE paketet!!!! VA F-N det får inte ha kommit bort!!

• Noomi

Nej, Nattson... vilken panik! Men den finns säkert där, de har säkert bara rört ihop det lite. Skulle de ringa så fort de hittat den eller?

• Nattson

OK Jag är lugn och fin igen De ringde tillbaka och har hittat paketet!! Phu

De ska köra ut det till närmaste Ica butik, så imorgon efter kl 16 kan jag hämta det! Yippiiiii Hurraaaa

• Noomi

Vad skönt! Gud, vad spännande! Själv känner jag mig så grymt nervös över att min klänningen inte kommer för om en månad tidigast. Usch, tänk om nåt går fel.
    Så lär det inte finnas nån alkohol kvar till bröllopet kan jag säga! :D

• Nattson

Ja det ska verkligen bli jätte spännande att äntligen få se och prova den igen! slöjan är med också så jag ska prova allt tillsammans för första gången!

Vart har du beställt din klänning från Noomi?

• Noomi

En butik i Halmstad. Men tydligen så tar leverantören för min klänning bara emot ordrar en gång i månaden, så därför dröjer det. Nåja, kommer den i slutet på juli är det ju inga problem. Har nog ändå inte tänkt göra ändringarna förrens sista veckan om det är möjligt.

• Nattson

Noomi, I see. Vad är det för klänning och hur ser den ut?

Svar på tråden 25/8 2007 del3