25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
madlin
Yes, det var från Figleaves. Stod att frakten skulle ta 5-10 dagar, men det tog bara 3 efter att de hade skickat den. Så hittils är jag jättenöjd, hoppas att resten är lika fint. :)
Noomi: toppen ju! Har kollat igenom där men inte hittat något :( Jo, ett set men de var i fel färg och är rädd att de ska synas igenom klänningen. Vad beställde du?
Noomi, vad kul att bh:n satt bra hoppas att det andra också sitter lika bra!
Tänkte prova klänningen först och sedan bestämma bh om jag behöver någon. Men det tror jag. Vill ju inte riskera att brösten rammlar ur ha ha
Är det någon av er som kan tippsa om någon sida eller butik som säljer hårsmycken? Är främst ute efter små "stenar" som man kan sätta i håret.
madlin
Kollar om det här funkar, annars står det på sid 63 (eller var det 63? ):
www.figleaves.com/uk/product.asp
Om du går in på Figleaves kan du välja att bara visa produkter med en viss färg, så slipper man hitta finfina saker man inte kan köpa.
Näe, det funkade inte... men det står på sid 62. :)
Noomi: oj de blir ett evigt bläddrande dit isåfall! Det orkar jag inte med *s*
Har valt med deras tjänster men hittar ingen matchande trosa som faller en i smaken, de man vill ha är slutsålda :(
Eller också klickar du bara på 62 som står under alla inläggen. ;)
Noomi: JAHA, nä nu var jag inte riktigt med. Trodde jag skulle få bläddra på Figleaves hemsida och där kunde man bara bläddre 2 sidor i taget!
Dåså, då ska jag kika här! ;)
Noomi: BH'n var jättefin! Kikade lite på den innan jag med innan jag fastnade för en annan. Strumpeband har jag glömt att kolla efter, måste kikas upp!