25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Nja Madlin, vet inte om jag är så händig egentligen. Men jag har alltid en massa ideér och tänkte att jag nu ska försöka förverkliga några. Vissa har gått bra och andra har det blivit pannkaka av.
Lycka till idag när du ska prova din! Det kommer att gå bra!
madlin
jag tror att jag på ett ungefär förstår hur du menar med håret.
För övrigt älskar jag den frisyren du länkade till och har bla med den till frissan i dag Ser fram emot i kväll när vi ska testa, ska bli så himla kul
Nattson: du låter onekligen händig o sy kuvertväska! Skulle inte ens våga tänka tanken o sy själv *fniss*
Ja, hoppas de går bra o komma i klänningen idag - en månad sen sist nu! Bara jag slipper panikkänslan så, instängt med så mycket tyg. Huvva!
A n n i s e n 25/8 - 2007: åh va kul! Då kommer vi kanske se snarlika ut då ;) Ha det så skoj ikväll! Var riktigt roligt o få olika uppsättningar - se hur det förändrades, lockades upp... man är inte riktigt van o se så fin ut i håret ;)
Natsson Måste tillägga att du måste va en väldigt händig kvinna Jag är helt kass på sånt, får panik bara jag måste sy in några knappar...knäppt va
Har en jacka som har väntat på mig sen midsammarafton, har två knappar att sy i...gud va löjlig jag är
Så länge det roar mig att försöka sy eller vad det nu kan vara så testar jag alla möjligheter, men som sagt det blir inte alltid bra ha ha
Lycka till hos frissan ikväll Annisen25/8 - 2007 !
madlin
Hur gick det att prova klänningen?
Nu är jag tillbaka från frissan..överlycklig Det blev så himla bra!!! Åh vad skönt att inte behöva oroa sig för att frissan ska bli halvtaskig
A n n i s e n 25/8 - 2007: åh va skönt o läsa att det kändes så bra för dig med!
Blev inte att prova klänningen idag då hon som ska sy in den ligger sjuk, så får ta det senare i veckan när hon är på benen igen.
Istället har jag roat mig med att letat upp valslåtar som vi skulle kunna tänka oss att dansa till - ska fixa en skiva och sen dansar vi till den så vi får in snitsen, och på så vis dansar in den låt vi känner funkar bäst.
madlin
du måste berätta när du har provat
Vilken valslåt lutar det åt?
Jag har blivit velig igen om vi ska dansa, vals blir det inte, men kanske skulle man ta en lugn tryckare, vet ej kan inte bestämma mig..i allafalll inte i dag för min blivande spelar det ingen roll vilket vi gör...
A n n i s e n 25/8 - 2007: ja jag har ju redan provat den förut så det är ju inte första gången ;) Ska ju mest hoppa i den igen för hon som ska sy in den se hur mycket hon ska ta in den och var nånstans av alla sömmar.
Vals ja... jadu.. de blir inga klassiska valslåtar här. Har plockat fram 10-12 stycken olika låtar - Kent, Norah Jones, Enya och Eva Cassidy är några axplock. Letat efter lite mer kärlekslåtar som de flesta är i tre-takt och som betyder något för oss.