• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Noomi

madlin
    Haha, nej nåt sånt försökte jag inte utsätta dig för. :D
    Kul att du gillade den, var som sagt jättefin. Har kollat runt på andra ställen också men mest hittat vanliga släta. Ville ha nåt mer speciellt under bröllopsklänningen.

• madlin

Noomi: precis.. finns massor av släta ju, sen är de lite klurigt o hitta axelbandslösa dessutom.

Jag gillar denna
    www.figleaves.com/uk/product.asp&mci=&size=32b&colour=&image=r1733-p149873-p0000-style

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Noomi
    jag hörde detta om nätspriten på radio, skönt att vi inte har beställt.

Jag vill också handla från figleaves, men vilken storlek är 75B?!...jag begriper mig inte på dessa storlekar..puh
    hur betalar man?!

• Noomi

madlin
    Det är ju den jag har beställt. :)

Annisen
    75B är 34B med engelska mått och man betalar med kort (möjligt att det finns fler alternativ).

Nu har jag hämtat ut trosorna och strumpebandet också. Trosorna var verkligen sockersöta, hur fina som helst. Så det var ett bra köp! Det enda jag är lite missnöjd med är strumpebandet som har en del rosa detaljer, det syntes inte på bilderna. Men det får gå iaf. :)

• madlin

Noomi: va knasigt.. får upp en annan bh på den länken du angett några sidor tillbaka *s*

• Noomi

madlin
    Jag kommer inte in på sidan nu, men det kan inte vara så att de visar olika bilder bara då?

• madlin

Noomi: kanske...? samma sak hände även när jag skulle visa BH'n jag hittade där för min syster på msn.

• Noomi

Ja, jag kollade nu och det är samma. Om du klickar på den så kommer det upp alternativa bilder. :)

• madlin

Hm... mitt inlägg blev inte med nu fats jag skickade det. typiskt!

Noomi: Ja du ser, jag såg faktiskt inte skillnaden på dom för de var olika färger! *nu får man skämmas*

Bra att du är nöjd med den iallafall, önskar jag bara hittade några trosor som matchade och föll mig på läppen med :S

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Noomi
    Tack för hjälpen, nu ska jag kika på underkläder

Svar på tråden 25/8 2007 del3