• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Malin johansson

Tack för råden, om inte lactacyd hjälper vad kan man ta då?? Ska ner till apoteket på studs!

• Noomi

Malin johansson
    Skrubba eller torrborsta när du duschar (eller innan då) och smörj in med nån kräm som innehåller tea tree. Har du en Lush i närheten så har de en bra scrub också som heter typ Buffy the backslayer eller nåt liknande.

• Nattson

Malin, Jag har Aloe Vera som jag använder, den är jättebra tycker jag!

• madlin

Nattson: ja de är så irriterande när garantin PRECIS gått ut med *vet inte om hon ska skratta eller gråta*

Malin Johansson: ett annat tips är att stryka på Tea Tree Oil som finns att köpa på hälsokost, testa med den en månad innan bröllopet - man får bara köra den högst en månad i taget med längre uppehåll. Men de ska nog inte ens det behövas, de brukar ta någon dag o sen är de väck!

• A n n i s e n   25/8 - 2007

madlin
    trist med kylen, sådan saker lyckas alltid komma vid fel tillfälle.

• madlin

A n n i s e n 25/8 - 2007: ja de fattades ju bara detta, snart är de väl bilens tur ;)

• Noomi

Annisen
    Har du sett nyheterna idag? De ska tydligen kräva in skatt från 6000 privatimportörer som dessutom åker på förseningsavgift.
    Så det gäller att räkna på det om ni skulle beställa på nätet.

• Nattson

Jag såg också de nyheterna och tänkte på er. Men det gällde bara om man beställde över nätet va?

Igår hämtade jag min klänning! Äntligen är den hemma. Den är helt underbar! Den kom i ett stort paket och låg sedan i ett rött klädesfodral som det står Benjamin Roberts på Känner nästan att jag skryter lite nu men det här är nog den enda gången jag får ha på mig en klänning från en känd designer!! Kunde knappt tro det igår när jag öppnade paketet! hi hi Ringde mamma så att vi öppnade det tillsammans!

Vi beställde ringar igår också. När vi kom in så hittade de inte ringen först men efter någon minuts vånda så kom de ut med den. Vi har inte bestämt vad som ska stå i ringarna än. Vad ska ni ha?

• Noomi

Nattson
    Ja, det gäller bara näthandel.
    Vad roligt med klänningen! Jag blev helt till mig när jag fick hem mitt sidenband som var lyxigt inslaget, jag hade väl fått dåndimpen om jag hade fått hem en hel klänning. :D

Idag kom bh:n och jag har ett paket på posten också så det är nog trosorna och strumpebandet.
    Den satt iaf perfekt och var superfin, piuu!

• madlin

Nattson: kul med klänningen att du är nöjd med den! Alltid speciellt när klänningen kommer hem, vilken känsla o få plocka upp den! Min hänger hos svärföräldrarna, annars skulle jag gå o dra i den för jämnan *s*

Våra ringar har inte heller blivit graverade, tänkte skicka iväg dom efter bröllopet - så man har ett tag till o fundera på.

Noomi: härligt! du beställde väl från figleaves eller?

Svar på tråden 25/8 2007 del3