25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej Tjejer!
Ger mig in på viktsnacket först! Jag ska prova min klänning i dag och det fasar jag lite för faktiskt, den ser så smal ut. Skulle vilja gå ner ca 3kg. Men det går bara inte. Jag har tränat, ätit bra osv men vågen rör sig inte. Det som ändras är måtten runt midjan tex, det minskar. Men det känns så skumt att inte gå ner också...
Ja ja nu till tårt diskutionen ( mycket roligare ) Vi ska ha en tårta med marsankräm och choklad och jordgubskräm i. De kommer att vara vita och hjärtformade. Vi har inte provsmakat än men hoppas att hon hör av sig snart.
I lördags blev jag hippad, så akta er nu tjejer, snart är det er tur!
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m2378008.html
Hej tjejer! Nu har vårat osa gått ur och det är 3 par som inte hört av sig. Iof kan paret på min sida ansett sig svara redan, får väl se vad de säger.
Över till roligare ämne! Vi ska ha chokladbotten, vit chokladmousse och hallonganache, mums! Dekorationer och sånt tror jag kommer bli hur bra som helst, så det ska verkligen bli kul att se och smaka den.
Måste verkligen börja jaga underkläder på riktigt och beställa blommor. Har inte blivit av bara. Och M2b's outfit med. Och alla hundratals småsaker...
Om några timmar sitter jag i frisörstolen och snackar och testar bruduppsättningar och blir provsminkad. Har en till provuppsättning/sminkning närmare bröllopet också, såklart. Spännande och se om tjejen har lite egna idéer, vet knappt hur jag ska få ihop det hur jag själv vill se ut *s*
madlin
Lycka till. :)
Annisen, vad beställde du?
Beställde detta i vitt:
www.figleaves.com/uk/product.asp
www.figleaves.com/uk/product.asp
Behöver lite push, tuttarna har minskat nu under nergången. När jag provade klänningen för ngn vcka sen satt den inte längre över bysten också blir det boxer för det gillar min blivande bäst
Vi har 10st gäster som ej svarat, har fått 2 återbud så just nu aä vi uppe i 57 gäster, hoppas de andra tio tackar ja. Osa går ut 15/7.
Lycka till med provuppsättningen Madlin.
I morrn är det min tur
Åh, så snyggt! Älskar Elle Macphersons underkläder!
Trosorna var hur snygga som helst, hade med all säkerhet blivit som för mig med om de hade funnits i ivory.
dom ska det stå.... inte som. :)
Noomi: Tack!
A n n i s e n 25/8 - 2007: spännande! Vet du på ett ungefär hur du vill ha håret? Vilka söta undisar!