25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Ja, jag ska köpa... men kan verkligen inte komma på vad. Tänkte på ett wii idag, men det ligger nog lite över budget.
Mitt vanliga tips på vart man köper saker... internet! :D Sen kan du ju gå in till en guldsmed och få den graverad.
Ska också köpa partysulor. Ingen risk att jag får skavsår i mina skor, men jag hoppas att sådana inlägg hindrar fotsulorna från att brinna upp (som de tenderar att göra efter några timmars dansande i högklackat).
Haha, ja de är inte billigt o ligga på topp precis! Jag letar efter parfym till både mig o sambon som vi ska ha på bröllopet, nya dofter att minnas.
Sen fixar jag naglarna så de inte ska se helt förskräckliga ut, sista gången går jag till nagelteknolog istället.
Bodyscrub måste jag köpa också, lika bra o skrubba järnet och jobba på en fin solbränna nu. Börjar redan flagna de jag har! Tips på bra scrub?
Morgongåvan är en secretbox, jag är fotointresserad och har fotat lite boxar till andra blivande brudar. Så jag testade o rigga upp här hemma och fota själv med fjärrutlösare - funkade fint det med. Så den är helt egengjord på så vis och framkallad. Själva boken är en fin spiralbok som jag tänkte sätta in varannan sida bild och varannan sida någon fin text om vad jag älskar hos honom. Har inte hunnit gjort klart den ännu - men snart så!
Annisen: http://www.addnature.com/default_redir.asp?url=product.asp?pf_id=VICTORINOX6795
Störtcool!
madlin
Jag har beställt scrub från Ole Henriksen, gillar hans produkter. Enligt recensionerna på Makeupalley ska Bodyshop ha riktigt bra scrub, kan ju vara värt att testa.
Noomi: ja bodyshop har jättebra produkter överlag! Tänkte testa nåt annat, har dock inte hunnit läst nåt om nå scrubtester på sistone så har noll koll. De flesta av mina vänner kör h&m's, vilket jag nobbar så dom kan man ju inte direkt fråga!
Vet inte om man måste vara medlem för att se den här sidan, om inte så är länken till scrub-testen: www.makeupalley.com/product/searching.asp&brandname=&Brand=&title=&submit=Find+Products
Annars är det värt att bli medlem (om du inte redan är det dvs) :)
Äh, det var länken till facial crub, den här ska det vara: www.makeupalley.com/product/searching.asp&brandname=&Brand=&title=&submit=Find+Products
Noomi: åh du är en ängel! Tack!
Så lite så! :)
Nu ska jag få mig lite skönhetssömn, har hört att det ska vara bra det med. :D
Sov gott!
*skrattar* Ja jag får skylla på dig Noomi för min uteblivna skönhetssömn ;)
Men nu har jag iallafall lite olika scrubs att välja på för att testa. Har hört att LUSH ska vara bra, är lite nyfiken på den.
Ska också gå och sussa nu, annars kommer man väl aldrig upp!