• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Nattson

Kul att du blev nöjd med håret Annisen! Jat tyckte att det var en stor lättnad när jag såg slutresultatet på håret.

Madlin hoppas att hon blir frisk snart då!

Vi ska ev dansa till Aint life a kick in the head med Frank Sinatra

• Nattson

Våra ringar är klara nu, de ringde min sambo för en stund sen!! Hoppas att vi kan hämta dem imorgon.

• madlin

Nattson: spännande! Vad är de för ringar då? :)

Idag har jag suttit med ett monogram för det kombinerade vigsel o festprogrammet. Blev ett par stycken som sambon fick sen välja ut en.

Efter de kliade de lite i fingrarna o se hur de skulle se ut på ett ungefär. Fick faktiskt ihop programmet mer eller mindre! Dock fick de bli utskrivet på vanligt papper så länge (blir så genomskinligt), ska iväg på Tisdag o shoppa lite. Blev ju fel färg på bandet vi snörat ihop häftet också, sånt får man införskaffa också.

Känns skönt o ha det nästan klart, de är väl bara lite finlir i texten som ska ändras. Men att bråka i Word slipper jag nu, för de är klart!

• A n n i s e n   25/8 - 2007

madlin

Vad skönt att ha kommit så långt på festprogrammet. Jag har gjort vårt klart, men har traslat ihop mig ang sidorna, hur ska jag tänka för att få allt på rätt sida ?!

• Noomi

madlin
    Oj, oj vad segt att göra programmen i word! Du måste ha tålamod. :)

Annisen
    Gör en "dummy", dvs ta tomma papper och vik och fäst ihop dem så som du vill ha det. Sen numrerar du sidorna, och tar sen i sär det igen så ser du i vilken ordning allt ska komma.
    Hmm, förklarade jag på ett vettigt sätt?

• madlin

A n n i s e n 25/8 - 2007: åh.. jag hade också massa problem först i början o få allt rätt. Men jag ritade en minimall o hade framför mig och numrerade sidorna så ordnade till sig i skallen på mig.

Noomi: segt o segt, vet ju att man kan göra programmet i andra program också men jag gillar utmaningar och Word var de programmet som jag har färskt minne utav att använda så de fick bli så. Har inte kört t.ex. Adobe Acrobat på fler år, sen skolan

Tack flickor för era svar, jag gjorde en mall i början men ändå har det inte blivit rätt..Ska ta hjälp av min kluriga blivande när han kommer hem i morrn...

• MrsRose

Jag har gjort vårt festprogram i Publisher. (välj tomma publikationer och bokvikning) Ganska smidigt. Den håller själv reda på i vilken ordning sidorna ska skrivas ut. Det är bra om man har en skrivare som kan skriva ut på två sidor, annars får man vända papprena efter hälften.

• Noomi

Annisen
    Appropå nåt annat, nu börjar min plånbok gråta lite över den nya skönhetsregimen. Kom på att det är ju inte bara hyn och håret som kommer synas, så nu har jag beställt hem scrub och bodylotion från Ebay. Oj vad det kostar att bli en vacker brud. :D

Noomi
    haha det är dyrt att ligga på topp

Ska ni ge morgongåva till er älskling, vad i så fall?
    Jag skulle vilja ge en en sån här fick kniv med en massa bra prylar i..Vet ni vad jag kan köpa det? Hade varit trevligt att få den graverad också..

I dag har jag beställt sådana här scholl partysulor (för under foten, ett litet tips så att vi ska kunna hålla i gång natten lång :D

Svar på tråden 25/8 2007 del3