25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Ojoj vad det regnar Så tråkigt för alla 0707 brudar, det lär va massvis med par som gifter sig i dag. Så hemskt för de nere i skåne som fått sina hem förstörda!!!
I dag kommer Mats bror o hans tjej ner från Sthlm. Vi ska fira svärfar som fyllt 60 år o farmor som fyller 85 år i dag. Ska bli kul att träffa släkten på älsklingens sida då det inte blir så ofta och kul såhär innan bröllopet Mats bror ska också va toastmaster så vi ska ha lite genomgång i kväll efter kalaset
Madlin
helt rätt att börja med servetterna Jag ska göra dem tillsammans med en av mina tärnor i slutet på nästa vecka, lika bra så är de klara sen
Vad har ni köpt servetter ifrån?
Dunilinservetter från kattisproduktion på nätet
Ah, vi har Dunis fabriksbod här så vi ska kolla vad vi hittar.
Usch, just nu känns det som att det är massor av saker som måste göras.
A n n i s e n 25/8 - 2007: ja självklart, nu ligger de jag hunnit vikt under press så de ska nog inte vara några bekymmer att de flörpar upp på bröllopsdagen inte ;)
Vi har köpt tygservetter på ikea som ska dukas med. Sen har vi Duniservetter med tryck till brudskål/mingel och tårtan.
Ja jättetrist för 070707-brudarna, jag skulle varit en av dom om nu inte lokalen redan var uppbokad då vi ringde i December -06. Här regnar det inte, men det är tunga moln och så mörkt ute!
hur ska ni vika era servetter? har köpt en större modell på ikea, tänkte först rulla ihop dom o ha nån servettring runt men kanske roligare att vika dom. Har provat på att vika som ett hjärta men det blev inget vidare, så jag behöver några tips
Denna brytning kör vi på:
www.partydags.se/dukning/hjarta/ny_hjarta.html
Appropå manikyr som vi diskuterade för ett tag sen... Jag funderar faktiskt på att göra det själv nu. Köpte nämligen en nagelbandskräm för ett tag sen och det är en sån enorm skillnad så jag tror det kan bli riktigt bra. Beställde hem lite nagellack nyss som jag ska testa. Bara det att man kan ju inte kolla nyanserna sådär jättebra på nätet, så jag beställde hem fem stycken. Ouups. :D
haha och jag är tvärtom! Jag hade tänkt göra min manikyr själv, men nu betalar jag för det istället. Är nog stressad som de är dagarna innan ändå, huvva.