25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Nu på söndag går vårt osa ut, skönt
Nästa vecka går det att boka klart med cateringen och beställa placeringskort, vigselprogram och festprogram.
Ska ni betsälla extra vigselprogram?
Annisen, vi kommer nog att göra några extra vigselprogram. Jag vill ha ett som minne.
Trevlig helg alla!
japp jag vill också ha ngt själv också tänkte jag om det kommer folk till kyrkan som ej är bjudna på festen...svårt att veta hur många...
Ja vi gör 5-10 stycken till program, vill spara något till minne och sen kommer de väl säkert nån utifrån ytlig bekant, jobbarkompisar etc som inte är bjudna.
I dag ska vi och köpa godis till bröllopet. Ska köpa stora förpackningar och några olika sorter.
Mamma och jag ska skära sizofloret (stavning?) i dag också, hoppas det blir rakt..annars kommer jag nog bli lipig
Ngn mer som ska ha sizoflor på borden?
Det gick bra att skära sizofloret, tack o lov
Fortsatt trevlig helg på er brudar
Undrar just om ngn blivit hippad i dag...
Hur har ni haft det i helgen brudar?
Tycker att det varit så tyst
Nu har jag betalt in det sista på vår bröllopsresa.Ska bli härligt att åka till kroatien, hoppas bara jag tål solen, har fått soleksem i år, trots att det varit minimalt med sol..ska börja sola solarium i veckan, undrar hur det kommer att gå...
herrejisses nu är det bara 6v kvar
Lääängtar som besatt
Tror ni att det kommer kännas väldigt tomt efteråt? jag har börjat förbereda mig lite på det...men jag tror inte att jag kommer känna så, vi har byggt hus under 2 års tid och innan dess planerat detta huset länge, så jag tror det kommer bli skönt att inte ha så stora saker framför sig..vi har ju hela tomten kvar o fixa till o altan, så lite har jag ju fortsatt att planera
Tjohooo är det bara jag här
I dag gick vårt osa ut och alla har faktiskt svarat, vad skönt. Vi blir 64 st av 70 bjudna. Känns jätte kul att så många kan komma på vår stora dag
Hejhej!
ja då har sista anmälningsdagen gått ut och vi blir 62 st av 64 st bjudna. Riktigt bra uppslutning!
Nu kan man göra klart allt. Oj nu är det kanske bäst att snabba på lite. Ringa cateringen är nog det första jag ska göra.
Oh vad jag längtar!!!
Ja inte längtar efter att ringa catering förståss..
utan längtar efter vår stora dag!! :)