25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
eeehhhh hur gör man spalter???? *trög*
kluddan
Tack för tipset! Ska absolut inhandlas.
madlin
Jag betalar solisten in natura. ;)
Malin johansson: efter du valt att ha pappret på högkant i typ.. word? så väljer du under menyn, Format - där finns spalter.
Noomi: haha billigt o bra!!
Vi betalar 500 kr för vår solist, hon ska sjunga 2 låtar! Hon är kanon duktig!
madlin- Tack, nu är mallen till vigselprogrammen färdiga o de blev kanon bra!!!
Malin johansson: toppen!! Och vilket bra pris ni har på solisten :D
Jag ska bara betala några hundra för 2 tjejer som ska sjunga....det är en syrra till min kompis och hennes kompis....de går estetiska linjen på gymnasiet.....efter de har sjungit ska de springa vidare till lokalen...där de även ska servera....ahha
madlin
vi betalar över 2000 för vår solist då ingår också reseersättning, då sjunger hon 3 sånger.
Tycker det känns bra att ha anlitat ngn som är så proffsig, känner ej till ngn precis här i krokarna som sjunger vackert...
Låter som hittills vettiga priser.
Nu valde vi en tjej som är sånglärare, för 2100 får vi 2 låtar och ingångsmusik (gifter ju oss borgerligt utomhus) - hennes kompanjon kompar på gitarr.
Vad ska ni ha för snittar? OM ni ska ha det förståss. Vi håller på o klurar fram o tillbaka. Vi ska göra dem själva så det får inte vara allt för komplicerat.
Vad ska era solister sjunga i kyrkan? Vår ska sjunga Av längtan till dig och Kärleken förde oss samman. ÅÅÅ jag börjar bli riktigt nervös nu. Provsminkningen igår blev kanon bra!