• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Nattson

Hej!

Jag har haft en underbar helg på Selma spa. Jag och en kompis åkte upp över helgen! Det har varit skönt att koppla bort allt och dagens svåraste beslut var om vi skulle vara med på olika pass eller inte

Madlin hur går det med catering?

Idag har jag beställt blommor till kyrkbänkarna och bestämt träff med en kompis som ska göra min bukett. Det går frammåt!

• A n n i s e n  25/8-07

Noomi

Vi köpte tuttifrutti, red apple och päron
    Jag ville ha alla , men Mats sa nej

• madlin

ThereseKarlsson: va tråkigt! :( Får hoppas du får nånting iallafall! Jag kommer med 90% inte heller få någon möhippa, mina närmaste vänner har jag i spridda skurar - och ingen känner någon, ungefär.

Nattson: oh de lät ju inte helt fel!
    Med cateringen ja, finns inte många som är lediga men vi har funnit en lösning iallafall så maten är "ordnad". Min mamma är kock och har lite kontakter som ska hjälpa till o göra en stor del av menyn. Resten fixar jag och svärmor själv - så de blir inte så mycket åtagande ändå. Och en väldigt billig lösning då vi får maten/jobbet från mammas kontakter gratis. Så de vi själva ska göra är sådant man kan fixa långt i förväg. Så de känns bra!

• Nattson

Annisen och Noomi, det låter väldigt gott och det vattnas i munnen så här innan lunch

Madlin, skönt att det ordnade sig med maten! Låter som attdet nästan blev en bättre lösning till slut.

ThereseKarlsson, Vad tråkigt om det blir så att du inte får någon hippa... Men det är några helger kvar fortfarande!

• A n n i s e n  25/8-07

Nattson
    Underbart med spa.
    Vad ska ni ha för blommor i kyrkbänkarna? samma som buketten ?!

Madlin
    vad skönt att ni har bestämter hur ni ska göra med maten

• madlin

Nattson: ja nästan så! Sparar åtskilliga tusenlappar, nu sitter man ju istället o funderar vad man ska hitta på för dom. Trubadur, band kanske?

A n n i s e n 25/8-07: lättnad att de är klart iallafall, sicket orosmoment det varit :S

• Noomi

Nattson
    Åh, vad härligt med spa! Själv bokade jag in en ansiktsbehandling till den 22 augusti. Kommer nog kännas helt ok med en paus i den sista planeringen och ligga där och bli ompysslad. :)

• A n n i s e n  25/8-07

Jag har bokat ansiktsbehandling till den 6 augusti, vågar inte ta det senare..tycker att jag har fått så mkt pormasker..usch usch..
    Funderar på att beställa en varsin massage behandling till oss bröllopsveckan, kan va skönt

Vad ska ni fixa med denna veckan?
    På torsdagen ska jag och prova in klänningen för ändringar o på söndag har jag träff med servitriserna. Det är det stora denna veckan..o sen är det ju en del småfix också

• Noomi

Annisen
    Jag frågade när hon tyckte att jag skulle boka, och förra behandlingen fick jag inga utslag av så det ska nog gå bra (annars blir det roliga bilder).

Just nu sitter jag med festhäftet och försöker få till snygga blommor som ska pryda sidorna. Ska även försöka få klar all text.
    Sen ska vi fortsätta träna på Dirty dancing (första försöket i helgen, vilken syn!).
    Annars är det nog ganska lugnt.

• madlin

Den här veckan ska jag fixa programmen, är bara lite ändringar på datorn och sen skriva ut allt o få ihop det.

Måste verkligen iväg till floristen, har ännu inte tagit mig dit! Så det ska ordnas denna vecka så man kan få till en bukett och coursage.

Klänningen är fortfarande inte provad, sömmerskan är på semester i tid och otid så jag hoppas hon kommer hem i veckan så man kan hoppa i den o ta ut måtten som den ska sys in.

Köpa en bh, den jag köpte var aningens för liten - vill inte ha något obekvämt. Så jag ska testa en storlek större i omfång så hoppas jag det blir bättre.

Köpa mousserat, har provsmakat oss fram nu och det blir Reymos - så otroligt gott! Är inte annars så förtjust i mousserat.

Boka logi åt några långväga gäster.

Svar på tråden 25/8 2007 del3