• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Noomi

Jag har skor från Lulu Guinness. Har inget foto på dom och har inte hittat nåt på nätet, men jag kan foto dom när jag åker hem till föräldrarna nästa vecka. :)

• A n n i s e n  25/8-07

madlin
    söta skor, hoppas din fot läker snart. Har du ont?

• A n n i s e n  25/8-07

Lulu Guinness, trodde bara hon gjorde väskor...där ser man
    Vill gärna se en bild på skorna noomi

• Noomi

Nope, även skor! :) Lägger in en bild nästa vecka!

• madlin

A n n i s e n 25/8-07: det går i vågor, mest när jag gått/sprungit mycket. Bara jag håller mig till låg klack så går det bra. Så synd att man lyckas klanta sig så här innan. Har inte så fina tår efter vurpan, på ena foten är alla tånaglar blåa - fortfarande! *skrattar*

Vill gärna se bilder på era vackra skor!!

Idag är det EN MÅNAD kvar!!

• madlin

A n n i s e n 25/8-07: missade helt dina skor ju när du frågade efter tumstorlek! De var helt i min smak, så fina!!

• Nattson

Snygga skor Annisen!

Yes en månad kvar idag...

Ikväll ska vi titta på kläder till N. hoppas att han hittar några så man kan släppa den biten också!

• Nattson

Noomi, snygga skor! Både du och Annisen har den modellen av skor som jag letat efter men inte hittat!
    De jag har är fina och ser br aut på foten men jag hade velat ha lite mer rundad tå...

Svar på tråden 25/8 2007 del3