• Nattson

25/8 2007 del3

Hej

Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!

• Svar på tråden 25/8 2007 del3
  • Noomi

Jepp, struligt är det. Men nu ringde killen igen och sa att han och de övriga hade bestämt ett nytt datum, och så får de hoppas att A kan då. Annars får han skylla sig själv.

Nattson
    Ha det superkul nu, när det nu blir av. :)

• Nattson

Annisen och Noomi... ja något är på G... vi får se när bara...

• kluddan

nu har prästen varit här o vi har gått igenom allt som sig bör. Han sa dock inget om nån repetition, så det får vi nog göra själva. Se om man kommer ihåg allt

Känns iaf mer verkligt nu när man kommit så här långt. Ska sätta mig ner o fila på lite vigselprogram

• A n n i s e n  25/8-07

kluddan
    Kul att ha träffat prellen, men säg till honom att ni vill öva, det ska inte va ngt problem...

Är lite nyfiken på hur många gäster ni ska ha?
    Vi ska ha 60 vuxna gäster och 4 barn (varav 2 ammande bebisar

• kluddan

som det ser ut nu har vi 52 vuxna o 8 barn varav 2 är under 1½. Kommer alla som är bjudna blir vi 60 vuxna, men det tvivlar jag på.

• Malin johansson

Vi blir 52 vuxna och 7 barn. ÅÅ va duktiga ni är o går ner i vikt, själv kommer jag nog få sy ut klänningn...men men. Trevlig helg på er!

• A n n i s e n  25/8-07

Malin johansson
    Trevlig helg på dig med

Undrar allt om Nattson är på hippa nu

• Stina augusti

Är det någon mer än jag som är "Vänner"-freak? Jag tänker på när Chandler och Monica ska gifta sig och Monica skriker till Chandler av upphetsning en månad innan:
    "Four weeks baby - FOUR WEEKS!!!!"
    och Chandler svarar lite roat:
    "Do you realize that your're getting louder each week?!"

Ha ha ha, så känner jag mig idag! Fyra veckor tjejer, fattar ni!

• Malin johansson

ÅÅÅ nu behöver jag hjälp igen av er som är lite klokar på datorer än jag;). Vi håller fortfarande på med festprogrammen, det nya problemet är: Hur får man in bild av borden?? Alltså vi har tänkt ha en mall av borden och nr till beskrivningen...Hur gör jag??

• madlin

Malin johansson:
    Beror ju lite på i vilket program ni håller på med?

Svar på tråden 25/8 2007 del3