25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
lannebrink: välkommen in hit! Ja, de är lite klurigt så här i semestertider. Jag jagar vigselförrättaren bl.a för ett möte - men hon är fortfarande på semester verkar det som *s*
Hej på er!
Igår var jag och sambon och tittade på kläder till honom. Han hittade allt i en butik så vi har bokat det! Skönt att ha det avklarat
I helgen ska jag och mamma göra hjärtan av saltdeg som kommer att fungera som placeringskortshållare. Jag hoppas att de blir bra, men jag har gjort en test omgång och de var helt ok. Vi tänkte förga dem med röd karamell färg.
Nattson
Vad skönt att ha det klart! Vad blev det för nåt?
Annisen
Hur gick (går?) det idag? Själv är jag nyss hemkommen från brudbutiken, känns jättebra! Ska göra ändringarna veckan innan bröllopet för att vara helt säker på att den sitter som ett smäck. :)
Noomi, det blev svartgrå frockcoat med svarta byxor, röd plastrång och näsduk, vit väst och vit skjorta. Det var jättesnyggt. Jag var lite tveksam till vit väst men det blir alldeles strålande Kul att det känns bra efter besöket hos bröllopsbutiken!
Gick in på min planeringssida här på bröllopstorget nyss - ojoj vad det var mycket som hade börjat blinka rött! Mindre än en månad kvar......... !! :)
Jag var hos sömmerskan igår....har nu gått ner 2 storlekar sedan jag beställde min klänning, som tur var hade de mindre storlekar på lager så det var bara att byta....nu känner jag mig riktigt vacker i klänningen....
Theresekarlsson, Grattis till viktnedgången! Bra jobbat!! Jag ska prova min nästa vecka igen för att se hur det känns.
Noomi
Kul att det gick bra för dig i dag Det gick bra för mig med...
Älskar verkligen klänningen Jag har gått ner det jag ska nu, så vi har ju gjort alla ändringarna i dag, ska prova den när jag hämtar den fredag v.33 så att allt verkligen sitter perfekt
Halloj tjejer!! ÅÅ idag är jag sprudlande glad:) Var till de som gör ringen, de hade gjort själva ringen men inte satt i stenarna, provade den o blev löjligt glad över hur fint det var med två ringar på ringfingret;) Var o betalade tårtan också o bestämde sort, det blir chokladbotten, choklad mousse o jorgdgubbar. Hoppas det blir bra. Hur går det för er andra??
Malin johansson
Härligt när det går framåt, för mig går det också bra
Kul mer ringarna, jag lämnade in ringarna i dag för att gravera in evighetstecknet..var jobbigt att lämna i från sig dem..de kommer nästa fredag...