25/8 2007 del3
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Hej
Jag skulle precis gå in i vår gamla tråd och skriva när jag såg att den var stängd för svar! Hoppas att alla hittar hit så vi kan fortsätta hjälpa, tipsa och stötta varandra!
Kan ni hjälpa mig?
Vet ej vad jag ska ge till värdparen, har läst en massa förslag här på BT, men inget känns klockrent o vår fantasi verkar inte va den bästa just nu..
Har ni några tips, vill veta vad ni ska ge..om ni ska ge nåt?..
Jadu... jag har inte tänkt så långt på den biten med present till vår värdinna. Men det blir nog ett smycke hon själv får välja ut i butik!
Funderar på att ge tärnor o marskalkar ett kort med dem och oss i fin ram från fotografen, tror nog att det kan uppskattas
Men får fortsätta att klura på vad jag ska handla till värdparen...
Nu är förresten skoköpet klart, det blev dessa
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=110151358270#ebayphotohosting
Tycker att det var söta..kanske blir de dem til bröllopet..beror på om det blir ok med längden på klänningen, har redan ett par andra fina skor som jag ska ha på provningen på torsdag..
Hur högt är 2,5 tum?
Noomi slår vad om att du har koll på det också
Vilka snygga skor!
Har precis suttit en stund med gästpresentationerna. Har tyckt att det var lite jobbigt att skriva något om alla, men nu tog jag ett glas vin och det gick genast lite lättare. Är nästan klar nu.
1 tum är 2,54 cm så 2,5 tum är 6,35 cm
Well of course my dear, 6.4 cm. :D
Skorna var jättefina!
Vi har tänkt att ge delikatesskorgar till de som hjälper till med bröllopet.
Tänkte bjuda ut toastmaster, best man och tärna på restaurang efter bröllopet. Har dessutom betalt deras kläder, så det blir nog bra!
rose25
Vissa grejjer kan va lite motigt, men skönt att du har kommit i gång.
Madlin o noomi tackar för hjälpen..de är alltså 1 cm högre än de skorna jag har så ngn skillnad borde det inte göra till klänningen, får prova när jag har fått hem dem o klänningen...
Vad ska ni alla ha för skor?
A n n i s e n 25/8-07:
Jag ska ha ett par söta ballerinaskor, har en skada i foten sen en "liten" vurpa på en kryssning för några månader sedan på höga stövlar. Klarar inte att gå i höga klackar just nu.
bild: bp0.blogger.com/_h6CWwUEd2hk/RkGyx67G-OI/AAAAAAAAACQ/9VDF5tBvoV4/s1600-h/sko5.jpg